![20 najbardziej angażujÄ…cych brand page’y w Google+ 20 najbardziej angażujÄ…cych brand page’y w Google+](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F01%2Fgoogle-plus-logo-Magnet-4-Marketing-dot-Net-cc-flickr.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
W serwisie spoÅ‚ecznoÅ›ciowym giganta z Mountain View roÅ›nie nie tylko liczba prywatnych użytkowników. W G+ pojawia siÄ™ także coraz wiÄ™cej profili marek i firm, a co wiÄ™cej poprawia siÄ™ ich jakość. Zestawienie najbardziej angażujÄ…cych polskich brand page’y, przygotowane w postaci infografiki przez Oxpress.pl i AgencjÄ™ OX Media, otwiera profil Kamila Scheichta, popularnego blogera, który może siÄ™ poszczycić także rzeszÄ… fanów na Facebooku (9,5 tysiÄ…ca) i w serwisie You Tube. NajwiÄ™kszÄ… liczbÄ™ nowych obserwatorów w lutym odnotowaÅ‚y brand page’e: MTV Polska (2 939 ) , Newsweek Polska (1 226) oraz profil Gazety Wyborczej (1 218). Natomiast najbardziej aktywne marki w Google Plus to przede wszystkim blogi technologiczne. NajwiÄ™cej postów publikujÄ… bowiem administratorzy brand page’y Spider’s Web i Antyweb.
Jak informuje Oxpress.pl, w zestawieniu wzięły udziaÅ‚ brand page’e, które odnotowaÅ‚y minimum 400 obserwujÄ…cych.