reklama
W serwisie społecznościowym giganta z Mountain View rośnie nie tylko liczba prywatnych użytkowników. W G+ pojawia się także coraz więcej profili marek i firm, a co więcej poprawia się ich jakość. Zestawienie najbardziej angażujących polskich brand page’y, przygotowane w postaci infografiki przez Oxpress.pl i Agencję OX Media, otwiera profil Kamila Scheichta, popularnego blogera, który może się poszczycić także rzeszą fanów na Facebooku (9,5 tysiąca) i w serwisie You Tube. Największą liczbę nowych obserwatorów w lutym odnotowały brand page’e: MTV Polska (2 939 ) , Newsweek Polska (1 226) oraz profil Gazety Wyborczej (1 218). Natomiast najbardziej aktywne marki w Google Plus to przede wszystkim blogi technologiczne. Najwięcej postów publikują bowiem administratorzy brand page’y Spider’s Web i Antyweb.
Jak informuje Oxpress.pl, w zestawieniu wzięły udział brand page’e, które odnotowały minimum 400 obserwujących.