X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

20 najbardziej angażujących brand page’y w Google+

20 najbardziej angażujących brand page’y w Google+

W serwisie społecznościowym giganta z Mountain View rośnie nie tylko liczba prywatnych użytkowników. W G+ pojawia się także coraz więcej profili marek i firm, a co więcej poprawia się ich jakość. Zestawienie najbardziej angażujących polskich brand page’y, przygotowane w postaci infografiki przez Oxpress.pl i Agencję OX Media, otwiera profil Kamila Scheichta, popularnego blogera, który może się poszczycić także rzeszą fanów na Facebooku (9,5 tysiąca) i w serwisie You Tube. Największą liczbę nowych obserwatorów w lutym odnotowały brand page’e: MTV Polska (2 939 ) , Newsweek Polska (1 226) oraz profil Gazety Wyborczej (1 218). Natomiast najbardziej aktywne marki w Google Plus to przede wszystkim blogi technologiczne. Najwięcej postów publikują bowiem administratorzy brand page’y Spider’s Web i Antyweb.

Najbardziej angażujące brand page'e w Google+. Infografika. Fot.: Oxpress.pl

Jak informuje Oxpress.pl, w zestawieniu wzięły udział brand page’e, które odnotowały minimum 400 obserwujących.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail