![Timeline dla stron – poradnik Timeline dla stron – poradnik](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F01%2Ffacebook-timeline-youtube-theofficialfacebook.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
29 lutego w Nowym Jorku odbyła się konferencja fMC na której przedstawiono nowy wygląd stron firmowych – Timeline. Od tego dnia można było testować nowy wygląd i jeśli ktoś chciał, mógł go sobie włączyć (8 mln firm przełączyło się w pierwszym tygodniu).
“Nowy wygląd i funkcjonalności fan page mogą być na początku wyzwaniem, ale na pewno pomogą markom opowiedzieć swoją historię, wyrazić tożsamość i mocniej łączyć się z fanami/publicznością” – piszą przedstawiciele agencji Socializer.
30 marca wszystkie Strony obligatoryjnie będą miały Timeline – z coverphoto, zmienionym miejscem zakładek, możliwością wysyłania wiadomości i innymi, dodatkowmi funkcjami.
Agencja Socializer opublikowała poradnik, który pomoże zdobyć wiedzę pomocą w działaniach promocyjnych na nowych fan page.