reklama
Odniesienia do zewnętrznych stron internetowych (widoczne dzięki wykorzystaniu „www”, „http”, „com”) są często używane, zwłaszcza w kategoriach kosmetyki oraz żywność. Niemniej posty zawierające linki nie angażują fanów w większym stopniu.
Posty zawierające zdjęcia przyciągają 57% więcej fanów oraz są siedem razy częściej komentowane niż zwykłe, tekstowe treści. Obserwując fanpage w kategorii odzież widać to najwyraźniej. Marka Topshop pod jednym ze swoich postów z samym zdjęciem zebrała 28 tys. „lajków”. W rankingu najpopularniejszych postów tej marki dopiero jej 25-ty popularny status zawiera słowa.
Zadawanie pytań w postach jest popularnym sposobem na wywołanie zaangażowania wśród fanów i zebranie komentarzy, ale publikacja zdjęć powoduje zdecydowanie większą aktywność internautów.
Obserwując fanpage brytyjskie i polskie można śmiało stwierdzić, że komunikacja w obu krajach nie różni się tak bardzo. W obydwu przypadkach marki odnoszą się do emocji, linkują i angażują fanów przez organizowanie konkursów na fanpage’ach – informuje Sotrender.
Pages: 1 2