![Ted Rubin i Christopher Lockwood na Social Enterprise 2012 Ted Rubin i Christopher Lockwood na Social Enterprise 2012](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F10%2Flogo.png&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Na zaproszenie MillionYou.com oraz NoNoobs.pl do Polski przyjeżdżają eksperci z Nowego Jorku – Ted Rubin – specjalista ds. strategii w social marketingu, Collective Bias, twórca terminu ROR (Return on Relationship), mającego fundamentalne znaczenie przy budowaniu zaangażowanej, wielomilionowej społeczności, autor książki o tym samym tytule. W ramach bloku Crowdsourcing Ted będzie mówił o znaczeniu budowania przez marki trwałych relacji z konsumentem.
Natomiast Christopher Lockwood z Londynu, założyciel agencji consultingowej Generation Create, wcześniej Head of Invention domu mediowego Mindshare, opowie o social oraz branded content.
W czasie konferencji zostana przedstawione wyniki badania “Social Enterprise Study” przeprowadzonego przez markę Connect, wspólną markę badawczą instytutu badania rynku TNS Polska i komórki badawczej Research.NK we współpracy z NoNoobs.pl. Tematyka konferencji związana będzie w wykorzystaniem mediów społecznościowych przez firmy.
Głównymi Partnerami Konferencji są: Epacta, Socializer, Livebrand, Mediagator, mint media, Hotchili oraz Newspoint
Patronat medialny nad wydarzeniem objął Social Press.
Zobacz pełny program konferencji.