
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Na zaproszenie MillionYou.com oraz NoNoobs.pl do Polski przyjeżdżają eksperci z Nowego Jorku – Ted Rubin – specjalista ds. strategii w social marketingu, Collective Bias, twórca terminu ROR (Return on Relationship), mającego fundamentalne znaczenie przy budowaniu zaangażowanej, wielomilionowej społeczności, autor książki o tym samym tytule. W ramach bloku Crowdsourcing Ted będzie mówił o znaczeniu budowania przez marki trwałych relacji z konsumentem.
Natomiast Christopher Lockwood z Londynu, założyciel agencji consultingowej Generation Create, wcześniej Head of Invention domu mediowego Mindshare, opowie o social oraz branded content.
W czasie konferencji zostana przedstawione wyniki badania “Social Enterprise Study” przeprowadzonego przez markę Connect, wspólną markę badawczą instytutu badania rynku TNS Polska i komórki badawczej Research.NK we współpracy z NoNoobs.pl. Tematyka konferencji związana będzie w wykorzystaniem mediów społecznościowych przez firmy.
Głównymi Partnerami Konferencji są: Epacta, Socializer, Livebrand, Mediagator, mint media, Hotchili oraz Newspoint
Patronat medialny nad wydarzeniem objął Social Press.
Zobacz pełny program konferencji.
Reklama