X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ted Rubin i Christopher Lockwood na Social Enterprise 2012

Ted Rubin i Christopher Lockwood na Social Enterprise 2012

reklama






Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


Na zaproszenie MillionYou.com oraz NoNoobs.pl do Polski przyjeżdżają eksperci z Nowego Jorku – Ted Rubin – specjalista ds. strategii w social marketingu, Collective Bias, twórca terminu ROR (Return on Relationship), mającego fundamentalne znaczenie przy budowaniu zaangażowanej, wielomilionowej społeczności, autor książki o tym samym tytule. W ramach bloku Crowdsourcing Ted będzie mówił o  znaczeniu budowania przez marki trwałych relacji z konsumentem.

Natomiast Christopher Lockwood z Londynu, założyciel agencji consultingowej Generation Create, wcześniej Head of Invention domu mediowego Mindshare, opowie o social oraz branded content.

W czasie konferencji zostana przedstawione wyniki badania “Social Enterprise Study” przeprowadzonego przez markę Connect, wspólną markę badawczą instytutu badania rynku TNS Polska i komórki badawczej Research.NK we współpracy z NoNoobs.pl. Tematyka konferencji związana będzie w wykorzystaniem mediów społecznościowych przez firmy.

Głównymi Partnerami Konferencji są: Epacta, Socializer, Livebrand, Mediagator, mint media, Hotchili oraz Newspoint

Patronat medialny nad wydarzeniem objął Social Press.

Zobacz pełny program konferencji.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]