X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych

Znaczenie touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych

Agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne przygotowały infografikę badającą znaczenie forów oraz pozostałych touchpointów internetowych dla marek kosmetycznych. Główna część badania została przeprowadzone na przykładzie marki Eveline ze względu na dużą ilość wypowiedzi na jej temat (ponad 91 tys. w ciągu ostatnich 12 miesięcy).

W badaniu uwzględniono m.in. takie dane jak: liczba wypowiedzi w sieci na temat najpopularniejszych marek kosmetycznych, najistotniejsze domeny i touchpointy z perspektywy marek kosmetycznych, rozkład wypowiedzi na temat marki Eveline w czasie oraz ich sentyment, a także insighty konsumenckie. Jak wynika z raportu, Eveline jest jedną z najchętniej dyskutowanych marek kosmetycznych w Polsce. Konsumentki wypowiadają się o marce zwykle pozytywnie bądź neutralnie. Uwagę zwraca sezonowość wypowiedzi – liczba dyskusji na temat kosmetyków widocznie spada w okresie zimowym.

Warto zwrócić uwagę na wagę poszczególnych touchpointów w tej kategorii produktowej – najwięcej, bo aż 22 907 wypowiedzi o marce Eveline pojawiło się na blogach, co stanowi 25% wszystkich wypowiedzi w ciągu ostatniego roku. Równie ważnym touchpointem jest Facebook, gdzie marka Eveline została wspomniana prawie 22 000 razy (24%). Na trzecim miejscu plasują się fora internetowe z ponad 16 000 wypowiedzi (17%).

Infografika_Touchpointy internetowe a marki kosmetyczne

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail