reklama
Digital Marketing Workshop Days odbędą się 13 i 14 maja w Warszawie i zostały podzielone na 4 ścieżki tematyczne. Wśród warsztatów jest m.in. 8 związanych z komunikacją i reklamą, w tym m.in.: Marketing Kobiecy, SEO dla marketera, Skuteczna komunikacja w kanale YouTube.
Specjaliści z zakresu e-commerce będą mogli pogłębić swoją wiedzę na 9 warsztatach poruszających zagadnienia nowoczesnych strategii lead generation, sposobów na zwiększenie konwersji, poprawie usability witryn oraz dotyczących narzędzi Google: Analytics i AdWords.
Budujący społeczności będą mieli okazje zwiększyć swoje kompetencje dzięki 9 warsztatom związanych z social media oraz budową wizerunku. Uczestnicy nauczą się Facebookowej reklamy i komunikacji z ekspertami z centrali Facebook EMEA z Dublina, a marketingu na LinkdeIn wraz z Dyrektor Sprzedaży Business Ad Network.
Na marketerów i specjalistów zainteresowanych rynkiem mobilnym czeka natomiast 7 warsztatów dotyczących tego dynamicznie rozwijającego się kanału dotarcia. Uczestnicy nauczą się budować strategię mobilną oraz aplikacje mobilne. Dowiedzą się wszystkiego o mobile marketingu wraz z ekspertem SMSapi. Zbudują idealnie responsywne witryny dzięki wiedzy przekazanej przez KKVlab, firmy specjalizującej się w usability witryn i aplikacji.
Prowadzący to eksperci i praktycy marketingu. Wśród nich m.in. Karol Karpiński z Facebooka, Ewa Betkier z Business Ad Network, Katarzyna Pawlikowska z Garden of Words czy Wiktor Łyczko z generujleady.pl.
Więcej informacji o wydarzeniu, szczegółowy program oraz listę warsztatów znaleźć można na stronie konferencji Digital Marketing Workshop Days.
Patronem medialnym wydarzenia jest SOCIALPRESS.