X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Lepsza kontrola targetowania treści w Google+

Lepsza kontrola targetowania treści w Google+

reklama


Portal Google+ opiera się przede wszystkim na funkcjonowaniu “kręgów”, które dają nam kontrolę nad tym, kto widzi zawartość naszego profilu. Teraz można posunąć się dalej i ustawić nasz target ze względu na wiek i lokalizację.

źródło:googleplusdaily.com

źródło:googleplusdaily.com

Aktualizacja pozwala zatem ograniczyć treści do niektórych odbiorców, jeśli uznamy to za nieprzydatne lub ograniczone przez prawo w niektórych krajach. Szczególnie przydatne może to być dla marek alkoholowych. Ustawienia te znajdziemy w karcie “Odbiorcy” w ustawieniach naszej strony, która pozwala wybrać ograniczenia w oparciu o wiek i położenie geograficzne.

Istnieją również inne ustawienia, takie jak “każdy”, “wiek 18 i powyżej”, “wiek 21 i powyżej”. Jednak jeszcze więcej, konkretnych ograniczeń znajdziemy w zakładce “customised”, która pozwala nam na specjalne ustawienie minimalnego wieku naszych klientów i kraju. Po skonfigurowaniu, zawsze możemy wrócić do tej opcji i zwiększyć lub zminimalizować ograniczenia.

źródło:googleplusdaily.com

źródło:googleplusdaily.com

Zarządzający stronami Google Plus muszą też zaakceptować warunki związane z nowymi ustawieniami, potwierdzając, że zapoznali się z instrukcjami dotyczącymi wieku i ograniczeń geograficznych oraz wybrali właściwy target dla swojej treści, zgodnie z przepisami prawa i polityki.

Ustawienia te są już dostępne na stronach Google+.

  • Paula

    Zmiany jak najbardziej na plus. Google staje się coraz lepszym narzędziem do pracy i wydaje mi się, że zaczyna być bardziej przyjazne niż Facebook.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail