reklama
Czy wiesz, że mając w lodówce zaledwie 9 produktów można przygotować ponad 340 tysięcy potraw? Dlaczego wiec zawsze robimy kanapkę? – to pytanie stawia nam viral prezentujący najnowszą kampanię hashtagową Recitweet, przeprowadzoną przez Hellmann’s. Akcja skierowana jest do zirytowanych, głodnych użytkowników Twittera, którzy nie wiedzą co zrobić z zawartością swojej lodówki. Otóż, wystarczy tweet zawierający listę składników, które posiadają wraz z hashtagiem # preparaprami, co oznacza w języku portugalskim “przygotuj dla mnie”. W zamian Hellmann’s odeśle użytkownikowi oryginalny przepis na danie, które można przygotować podanych składników. Każde danie jest wyjątkowe i pochodzi z ogromnego serwisu recepedia.com.
Pomysł jest zdecydowanie genialny w swojej prostocie. Żaden użytkownik od dziś nie musi przedzierać się przez AppStore w poszukiwaniu aplikacji z przepisami, czy przeszukiwać Googli w nadziei, że znajdzie coś naprawdę przydatnego. Nie, wystarczy zwykły tweet z hashtagiem. Jak przekonuje agencja Oglivy, kampania już odniosła sukces zyskując 22 miliony wyświetleń w jednym dniu oraz 82 500 interakcji.
- Basia