![Akcja do zirytowanych i głodnych użytkowników Twittera Akcja do zirytowanych i głodnych użytkowników Twittera](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F06%2FRecitweet-Twitter-Hellmans.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Czy wiesz, że mając w lodówce zaledwie 9 produktów można przygotować ponad 340 tysięcy potraw? Dlaczego wiec zawsze robimy kanapkę? – to pytanie stawia nam viral prezentujący najnowszą kampanię hashtagową Recitweet, przeprowadzoną przez Hellmann’s. Akcja skierowana jest do zirytowanych, głodnych użytkowników Twittera, którzy nie wiedzą co zrobić z zawartością swojej lodówki. Otóż, wystarczy tweet zawierający listę składników, które posiadają wraz z hashtagiem # preparaprami, co oznacza w języku portugalskim “przygotuj dla mnie”. W zamian Hellmann’s odeśle użytkownikowi oryginalny przepis na danie, które można przygotować podanych składników. Każde danie jest wyjątkowe i pochodzi z ogromnego serwisu recepedia.com.
Pomysł jest zdecydowanie genialny w swojej prostocie. Żaden użytkownik od dziś nie musi przedzierać się przez AppStore w poszukiwaniu aplikacji z przepisami, czy przeszukiwać Googli w nadziei, że znajdzie coś naprawdę przydatnego. Nie, wystarczy zwykły tweet z hashtagiem. Jak przekonuje agencja Oglivy, kampania już odniosła sukces zyskując 22 miliony wyświetleń w jednym dniu oraz 82 500 interakcji.
- Basia