X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Twitter wybrał oficjalnego partnera w Polsce

Twitter wybrał oficjalnego partnera w Polsce

Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.

– Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje – od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży – mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

Twitter w liczbach:

• Twitter ma ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie
• Każdego dnia wysyłanych jest 500 milionów tweetów
• Od momentu powstania serwisu w 2006 roku, wysłanych zostało ponad 300 miliardów tweetów
• 78% aktywnych użytkowników Twittera korzysta z urządzeń mobilnych
• Twitter funkcjonuje w 35 językach
• 77% profili na Twitterze założono poza USA
• Tysiące reklamodawców korzystają z produktów reklamowych Twittera
• Ponad 40 milionów użytkowników na całym świecie używa aplikacji Vine
• Vine jest dostępny w 20 językach – na komputerach, a także na urządzeniach mobilnych w systemach operacyjnych iOS, Android i Windows Phone

Najważniejsze fakty o statystykach reklam na Twitterze:

(Na podstawie raportu Nielsena dotyczącego brytyjskich użytkowników Twittera)

• Połowa użytkowników Twittera korzystających z urządzeń mobilnych, używa serwisu w czasie podróży
• Użytkownicy urządzeń mobilnych 1,2 razy częściej angażują się w aktywność na Twitterze
• 60 proc. użytkowników śledzi marki na Twitterze
o Ludzie są zainteresowani kontaktem z firmami – aktywnie i masowo decydują się śledzić marki
o Dla porównania, 50 proc. wszystkich użytkowników śledzi co najmniej jednego muzyka, co oznacza, zainteresowanie zarówno markami, jak i kontentem rozrywkowym
• 2 na 3 użytkowników zaangażowało się w kontakt z marką na Twitterze
○ Użytkownicy nie tylko śledzą profile marek, ale również angażują się w interakcje z nimi
• 3 na 5 użytkowników śledzących markę, w efekcie odwiedziło stronę internetową firmy
• 1 na 3 użytkowników dokonał zakupu w efekcie śledzenia marki na Twitterze

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail