X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Nowe narzędzia dla reklamodawców od Google

Nowe narzędzia dla reklamodawców od Googlefot. CC0 Public Domain

Customer Match

Customer Match, to rozwiązanie, które pozwoli reklamodawcom na jeszcze trafniejsze określanie grupy odbiorców ich reklam, a wszystko to z pomocą posiadanych przez nich adresów e-mail. W efekcie, reklamy będą targetowane zarówno na YouTube, Gmailu i przeglądarce Google.

Przykład podany przez Google, dotyczący tego kto może skorzystać z usługi Customer Match, świetnie obrazuje działanie tej platformy. Jeśli dana marka w branży turystycznej wyśle na platformę bazę maili swoich klientów, ci zobaczą daną reklamę np. przy poszukiwaniu lotów. Jednocześni Google zapewnia o pełnym bezpieczeństwie danych i całego procesu.

Universal App Campaigns

To narzędzie ma  z kolei pomóc tym, którzy tworzą aplikacje. Twórcy aplikacji będą mili możliwość zadecydowania, czy ich kampanie mają być prowadzone na jednej z wielu platform czy na wszystkich jednocześnie. Reklamowanie appek możliwe będzie na Google Search,  Google Play, YouTube, a także Google Display Network.

Jeśli chcecie z korzystać z nowych funkcji Google, jak na razie dostępna jest tylko opcja Universal App Campaigns, natomiast Customer Match, według zapowiedzi, dostępne będzie w przeciągu kilku kolejnych tygodni.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail