
reklama
Customer Match
Customer Match, to rozwiązanie, które pozwoli reklamodawcom na jeszcze trafniejsze określanie grupy odbiorców ich reklam, a wszystko to z pomocą posiadanych przez nich adresów e-mail. W efekcie, reklamy będą targetowane zarówno na YouTube, Gmailu i przeglądarce Google.
Przykład podany przez Google, dotyczący tego kto może skorzystać z usługi Customer Match, świetnie obrazuje działanie tej platformy. Jeśli dana marka w branży turystycznej wyśle na platformę bazę maili swoich klientów, ci zobaczą daną reklamę np. przy poszukiwaniu lotów. Jednocześni Google zapewnia o pełnym bezpieczeństwie danych i całego procesu.
Universal App Campaigns
To narzędzie ma z kolei pomóc tym, którzy tworzą aplikacje. Twórcy aplikacji będą mili możliwość zadecydowania, czy ich kampanie mają być prowadzone na jednej z wielu platform czy na wszystkich jednocześnie. Reklamowanie appek możliwe będzie na Google Search, Google Play, YouTube, a także Google Display Network.
Jeśli chcecie z korzystać z nowych funkcji Google, jak na razie dostępna jest tylko opcja Universal App Campaigns, natomiast Customer Match, według zapowiedzi, dostępne będzie w przeciągu kilku kolejnych tygodni.
Reklama
ss="essb_postbar_end">
Reklama