![E-book: Kondycja i perspektywy marketingu zintegrowanego E-book: Kondycja i perspektywy marketingu zintegrowanego](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F12%2Fe-book-Forum_Marketingu_Zintegrowanego.png&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Kształt publikacji określa sześć elementarnych pytań zadanych ekspertom, które tworzą zamknięte rozdziały z wypowiedziami eksperckimi. E-booka uzupełniają wstępne felietony Magdaleny Czaji, Jacka Barankiewicza oraz podsumowanie Jacka Kotarbińskiego.
Z E-booka dowiesz się m.in o tym:
- Jak na przestrzeni lat zmieniał się marketing zintegrowany
- Jak zmieniły się relacje pomiędzy agencją a klientem
- zatarciu podziałów funkcjonalnych między agencjami
- Jak będzie wyglądać agencja przyszłości
- Kluczowych wskaźnikach marketingu zintegrowanego
- Jakie wyzwania stoją przed marketingiem w 2016 roku?
Wydawca:
Partnerzy wydania: