X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

IKEA znowu „wygrywa Internety”! Marka w mistrzowski sposób zareagowała na propozycję współpracy od Kanye’go Westa

Co robisz, kiedy z najbardziej popularnych raperów na świecie proponuje Ci współpracę? Oczywiście nie pozostawiasz sprawy obojętnie.

IKEA znowu „wygrywa Internety”! Marka w mistrzowski sposób zareagowała na propozycję współpracy od Kanye’go Westafot. bank zdjęć shutterstock.com

Ikea już po raz kolejny w przeciągu zaledwie kilku miesięcy nas zaskoczyła. I to bardzo pozytywnie! Ostatnimi czasy wszystko co marka opublikuje staje się w moment popularne, bo jest zabawne i z przymrużeniem oka, czyli takie jakie misie mediów społecznościowych lubią najbardziej.

Dla fanów serialu „Gra o Tron”

Po raz pierwszy naszą redakcję IKEA zaskoczyła, kiedy opublikowała wpis przedstawiający stopkę do drzwi, o nazwie Hodor. Tylko fani serialu „Gra o Tron” wiedzieli o co chodzi.

Strzał w dziesiątkę!

W tym tygodniu IKEA udostępniła swoją najnowszą kampanię „Let’s relax”, która wyśmiewa media społecznościowe. W filmie marka przedstawiła własną wersję XVII-wiecznego Instagrama.

Czytaj więcej: IKEA wyśmiewa social media, a przy okazji nas samych i nawołuje do zwolnienia szalonego tempa życia

Co robisz kiedy Kanye West proponuje Ci współpracę?

Nie musieliśmy długo czekać, a ponownie mamy hit! Wszystko zaczęło się od deklaracji Kanye’go Westa, który w programie radiowym BBC 1 wyraził chęć współpracy z marką i zaprojektowania dla niej mebli. Po programie raper na swoim profilu na Twitterze opublikował szkice przykładowych mebli, które mogłyby trafić do sprzedaży.

Co robi IKEA?

Marka sprytnie nie pozostawiła sprawy obojętnie. Ikea szybko zareagowała na projekt i na wypowiedź rapera i tak na swojej stronie opublikowała zabawną odpowiedź na ofertę współpracy. 2 sierpnia na australijskim profilu marki pojawił się post, który przedstawia projekt łóżka o nazwie Yeezy, czyli tej samej nazwie co linia butów, którą zaprojektował raper dla Adidasa. Ale to nie wszystko. Łóżko przypomina projekt łóżka z kontrowersyjnego teledysku Westa. Po opublikowaniu postu ruszyła kreatywna maszyna.

https://www.facebook.com/AaronInNorthwest

https://www.facebook.com/AaronInNorthwest

http://www.elle.pl/

http://www.elle.pl/

http://www.elle.pl/

http://www.elle.pl/

http://www.elle.pl/

http://www.elle.pl/

Dlaczego IKEA robi to dobrze?

W czasach ślepoty banerowej i znieczulenia na jakąkolwiek formę reklamy naprawdę trzeba się natrudzić, aby przyciągnąć uwagę zarówno widza, jak i mediów. IKEI przychodzi to z łatwością, gdyż marka robi kampanie i udostępnia posty, które po prostu każdy chce zobaczyć! Łączy kreatywność z dozą humoru, a do tego jest bezpośrednia i nawet odrobinę bezczelna.

  • I tak należy robić – dystans i humor przede wszystkim :)

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail