reklama
Stworzenie interesujących i wartościowych treści to wbrew pozorom czasochłonne zajęcie. Szczególnie, gdy zarządzamy kilkoma profilami naraz. Zdarza się, że zamiast skupić się nad samym przekazem zastanawiamy się jak rozplanować posty i kiedy w trakcie dnia znajdować chwilę na ich publikacje. Co zrobić by zaoszczędzić czas? W jaki sposób najlepiej rozplanować treści dla kilku profili? Prezentujemy 10 narzędzi umożliwiających planowanie postów do mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn oraz Pinterest.
Hootsuite
Jedno z najpopularniejszych i najbardziej kompleksowych narzędzi do zarządzania treścią w social media. Zaplanujemy wpisy na Facebooka, Twittera, Instagrama, LinkedIna, Google+ oraz YouTube’a oraz przeanalizujemy ich odbiór w naszej grupie docelowej. Hotsuite pokaże także strumienie treści umieszczane w różnych mediach społecznościowych i umożliwi nam dodanie aktualizacji lub odpowiedzi na nie.
Postfity
Za pomocą Postfity stworzymy plany postów na Facebooka, Twittera i LinkedIna. Możemy publikować treści dla wielu kont, w tym samym czasie, tworzyć precyzyjne plany publikacji, także we współpracy z innymi członkami zespołu. W ramach narzędzia przejrzymy również inspiracje postów oraz dodamy znaki wodne dla personalizacji i ochrony naszych treści. Postfity umożliwia także analizę i porównanie aktywności użytkowników.
Przeczytaj również: Monitoring internetu i social media – sprawdź, czy znasz te narzędzia
CoSchedule
CoSchedule pozwala na zaplanowanie najlepszego czasu publikacji treści na Facebooku, LinkedInie, Twitterze czy Pintereście oraz zarządzania nimi. Mogą z niego korzystać zarówno indywidualni użytkownicy, jak i zespoły. Co ciekawe, narzędzie umożliwia także skorzystanie z “autopilota” ReQueue, który będzie dzielił się naszymi wiadomościami w najbardziej optymalnym czasie w oparciu o badania i najlepsze praktyki.
Later
Later, wcześniej znane jako Lategram, to narzędzie do zarządzania naszym conentem wizualnym. Zaplanujemy posty na Instagrama i odrazu zobaczymy jak prezentują się w podglądzie. Respotujemy także popularne w naszej kategorii zdjęcia i stworzymy własną bibliotekę mediów.
ScheduGram
Aby zarządzać kilkoma kontami na Instagramie warto skorzystać także z ScheduGrama. Przed publikacją posta możemy przyciąć lub obrócić zdjęcie, dodać filtr i tekst. Opublikujemy je natychmiast lub zaplanujemy na wybrany termin. W jednym prostym oknie wyświetlimy treści pojawiające się na wszystkich naszych profilach.
Kontentino
Na początku Kontentino było wykorzystywane jako narzędzie wewnętrzne agencji, ale obecnie jest to ogólnodostępny, intuicyjny kalendarz wpisów na Facebooka, Instagram, Twittera i LinkedIna. Skorzystają z niego zarówno osoby zajmujące się postami do social media, jak i klienci, którzy mogą w ten sposób dokonywać akceptacji treści.
Postific
Narzędzie Postific daje możliwość planowania postów na Twittera oraz Facebooka oraz zarządzania tymi kontami i profilami na LinkedInie, Pintereście oraz Google+. W jednym miejscu stworzymy harmonogramy i prześledzimy zaangażowanie oraz rezultaty wszystkich publikacji.
Post Planner
Dzięki Post Plannerowi stworzymy harmonogramy publikacji naszych treści. Specjalny algorytm wskaże także idealny czas postowania i doda go do naszego planu. Zaplanujemy wpisy na Facebooka, Twittera i Pinteresta, a już wkrótce także na LinkedIn oraz Google+. Ponadto popularne posty będą poddawane recyklingowi.
zobacz także: 10 banków, z których pobierzesz darmowe zdjęcia
Buffer
Buffer pozwala zarówno na dodanie tej samej zawartości posta do wszystkich mediów społecznościowych, jak i dostosowanie jej w zależności od danej platformy. Zaplanujemy wpisy na Facebooka, Instagrama, Twittera, Pinteresta, LinkedIna oraz Google+.
Sprout Social
Planowanie, publikacja i analiza to działania, które umożliwia nam Sprout Social dla Twittera, Facebooka, Google+ i LinkedIna. Podobnie jak Hootsuite, narzędzie pozwala także na obsługę profili oraz ich monitoring.
Dzięki opisanym narzędziom tworzenie postów do social media będzie jeszcze prostsze i przyniesie nam znaczną oszczędność czasu. Z łatwością stworzymy harmonogramy i określimy optymalne terminy publikacji. W większości z nich zbierzemy w jednym miejscu główne kanały komunikacji z klientem i zanalizujemy efekty naszej pracy.
zobacz również: Jak odnaleźć influencera? 10 platform do współpracy z twórcami
- NapoleonCat.com
- Patrycja Kopczyńska
- Agata *Skylar* Bro
- Lukasz Kali
- Janek Janowski
- VG
- Grzegorz Wienc