X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

15 najbardziej wyczekiwanych konferencji marketingowych 2017 roku

W których konferencjach w nadchodzących miesiącach warto wziąć udział? Na jakie wydarzenia zarezerwować termin w swoim kalendarzu?

15 najbardziej wyczekiwanych konferencji marketingowych 2017 rokufot. bank zdjęć shutterstock.com

Rok 2017 rozpoczął się na dobre. Czas więc zastanowić się, które wydarzenia nadchodzących miesięcy warto uwzględnić w swoim kalendarzu. Gdzie spotkamy najlepszych specjalistów z branży? Z których konferencji dowiemy się więcej o e-mail marketingu, influencerach, mediach społecznościowych, kryzysach wizerunkowych czy kampaniach promocyjnych? Gdzie zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i case studies? Prezentujemy uporządkowaną chronologicznie listę konferencji związanych z marketingiem, na które warto wybrać się w tym roku.

Luty:

Marketing to Millenials 2

Termin: 28 luty – 1 marca 2017

Miejsce: Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Druga edycja Forum Marketing to Millennials to spotkanie praktyków marketingu, komunikacji i sprzedaży wiodących marek na rynku, których celem jest podniesienie skuteczności komunikacji do Milenialsów i lepsze wykorzystanie potencjału komercyjnego tej wyjątkowej grupy konsumenckiej. Prezentacje wygłoszą m.in Partner CEE Facebook – Katarzyna Paliwoda, przedstawiciele Grupy Żywiec, Discovery Poland, TOUS, TVN, InPost, Estée Lauder czy New Balance. Pojawią się także znani influencerzy tacy jak Rafał Masny – Abstrachuje, Nadia Długosz – Beksy, Karol Paciorek oraz Magic of Y.

Więcej informacji: milenialsi.com

Marzec

I <3 Marketing & Social Media

Termin: 1-2 marca 2017

Miejsce: Warszawa, Multikino Złote Tarasy

Podczas III edycji konferencji dowiemy się więcej o skutecznym content marketingu w sieci, praktykach budowania relacji z klientem, zarabianiu na VR, filarach komunikacji w social media, postach, które pokochają nasi fani, reputacji w sieci oraz skutecznej promocji dzięki Real Time Marketingowi. Nie zabraknie także prelekcji o influencerach, budowaniu wizerunku za pomocą wideo, viralach, a także o Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn. Na scenie pojawią się m.in Michał Szafrański, Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Cezary Lach, Jakub Cyran, Michał Sadowski, Artur Kurasiński, Kamil Kozieł, Rahim Blak, Monika Czaplicka, Dagmara Pakulska, Karol Jurga czy Maciej Budzich.

Bilety na konferencję zostały już wyprzedane.

Mobile Trends Conference

Termin: 8-10 marca 2017

Miejsce: Kraków, Kijów.Centrum

Mobile Trends Conference to wydarzenie poświęcone rozwiązaniom mobilnym i nowym technologiom. Dowiemy się z niej o obowiązujących trendach w marketingu, oprogramowaniu, projektowaniu i zarządzaniu zespołami w branży mobile. W gronie prelengetów pojawią się m.in. Rahim Blak, Maciej Budzich, Monika Czaplicka, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Monika Mikowska czy Paweł Tkaczyk, którzy poruszą takie zagadnienia jak mobile marketing, m-commerce, Big Data, soft development, design, cooperation, future technologies, gaming czy apps.

Więcej informacji: 2017.mobiletrends.pl

[email protected] My Day

Termin: 22-23 marca 2017

Miejsce: Warszawa, 1 dzień Multikino Złote Tarasy/ 2 dzień – Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota

Już 22 i 23 marca odbędzie się piąta edycja konferencji [email protected] My Day, na której, podczas prelekcji i warsztatów, dowiemy się jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing i w jaki sposób łączyć go z innymi działaniami. Zaproszeni goście opowiedzą o tym jak e-mail marketing jest widziany przez Google Analytics, jak wykorzystać go B2B, jak przez e-meile nie doprowadzić do kryzysu w social media czy jak zbudować trwałe relacje z klientami. Prelekcją wygłoszą takie postacie jak Gay Hanson, Paweł Tkaczyk, Paweł Sala, Barbara Stawarz-García, Maciej Lewiński, Monika Czaplicka czy Mariusz Łodyga.

Więcej informacji: mailmyday.pl

Akademia Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie

Termin: 29 marca 2017

Miejsce: Kraków, Krakowski Park Technologiczny

Pierwsze wydarzenie z cyklu „Akademia Marketingu” odbędzie się pod hasłem: „Sztuczna inteligencja w biznesie: czy maszyny przejmą komunikację biznesową?”. Dowiemy się z niego, w jaki sposób AI może pomóc nam w działaniach na rzecz firmy i jak wykorzystać zaawansowane algorytmy w komunikacji biznesowej. Cały cykl wydarzeń będzie poświęcony wielokanałowej komunikacji marki, tworzeniu strategii content marketingowej oraz analizie kluczowe wskaźniki współczesnego marketingu. Jak podają organizatorzy, program wydarzenia oraz lista prelegentów zostanie ujawniona wkrótce.

Akademia Marketingu

Więcej informacji: akademiamarketingu.edu.pl

Kongres Online Marketing

Termin: 30 marca 2017

Miejsce: Warszawa, Multikino Złote Tarasy

Tegoroczny Kongres Online Marketing będzie miał charakter konferencji szkoleniowej na temat „Samodzielnego prowadzenia kampanii promocyjnych w internecie metodą krok po kroku”. Specjaliście z branży marketingowej przeprowadzą siedem szkoleń marketingowych na temat darmowych i płatnych kampanii reklamowych w internecie, skutecznego pozyskiwania nowych klientów, określania budżetu reklamowego oraz oceny efektywności kampanii marketingowych. Poznamy także 10 strategii social media, sposoby wykorzystania emocji konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych, taktyki social media oraz metody zwiększania sprzedaży wykorzystując dane z Google Analytics. Poszczególnie bloki poprowadzą m.in Marcin Maj, Łukasz Żelazny, Maciej Lewiński oraz Artur Maciorowski.

Więcej informacji: kongres-online.pl

Kwiecień:

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Termin: 20-21 kwietnia 2017

Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn

Tematem przewodnim spotkania będzie „Kryzys i Media”. W ramach kongresu wysłuchamy prezentacji o monitoringu mediów i jego wykorzystaniu w sytuacjach kryzysowych, kryzysach w komunikacji wewnętrznej, mediach i zarządzaniu nim. Poznamy również techniki radzenia sobie z negatywną prasą/negatywnym cyklem informacyjnym. Odbędzie się również „warsztat kryzysowca”, na którym przedstawione zostaną sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi wewnątrz organizacji, a także debata oksfordzka „Badanie wpływu – szansa czy wyzwanie?”.

Więcej informacji: kongresprofesjonalistow.pl

Social Media Convent

Termin: 27-28 kwietnia 2017

Miejsce: Gdańsk, Europejskie Centrum Solidarności

Na Social Media Convent zaprezentowane zostaną trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. W tym roku, oprócz maratonu wystąpień i konkursu Case Study Festival, odbędą się warsztaty z ekspertami. Podczas wydarzenia wystąpią m.in autor bloga Seriously Social – Ian Anderson Gray, przedstawicielka Tindera – Hermione Way, Social Media Editor BuzzFeed – Dani Beck, Head of Social Media w Agora SA. – Karol Jurga, CEO Snapstars – Jan Ożarowski oraz przedstawiciele agencji VML Poland, Lubię To, Sotendera oraz Lifetube’a.

Więcej informacji: socialmediaconvent.pl

Czerwiec:

Forum IAB

Termin: 7-8 czerwca 2017

Miejsce: Warszawa, Multikino Złote Tarasy

Forum IAB to od lat duża porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Tematem przewodnim jedenastej edycji wydarzenia będzie „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”. Rozpatrywany będzie on w kontekście konsumenta, komunikacji i organizacji. Na chwilę obecną lista prelegentów oraz program są w fazie ustaleń. Więcej szczegółów poznamy w kwietniu.

Więcej informacji: forumiab.pl

Wrzesień:

InternetBeta

Termin: 13-15 września 2017

Miejsce: Kielnarowa pod Rzeszowem, Kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania

Internet Beta konferencja na której spotykają się przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych i digitalowych, inwestorzy, startupowcy, rozwijający innowacyjne projekty i managerowie. Zakres tematyczny konferencji jest bardzo szeroki. W ubiegłym roku zarówno zainteresowani technologiami, content marketingiem jak i e-commerce oraz start-upami, znaleźli coś dla siebie. Prezentacje wygłosili m.in Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich, Barbara Stawarz-García, Paweł Sala, Bartłomiej Gola, Michał Sadowski czy Krystian Gontarek – najmłodszy start up’owiec w Polsce.

Czytaj więcej: 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o konferencji InternetBeta

Więcej informacji: internetbeta.pl

Październik:

Filmteractive

Termin: Październik 2017

Miejsce: Warszawa (biznes), Łódź (przemysły kreatywne)

Filmteractive to wydarzenie, na którym spotykają się przedstawiciele biznesu, reklamy i przemysłów kreatywnych. Organizatorzy konferencji szukają inspiracji w historiach osób, które nie tylko odniosły sukces, ale swoim innowacyjnym i odważnym podejściem wprowadziły znaczące zmiany w sposobie rozumienia i postrzegania biznesu. Prelegenci są reprezentantami różnych dziedzin – marketingu, biznesu, kultury. W ubiegłym roku gośćmi wydarzenia byli m.in przedstawiciele Twittera, Disneya, Discovery, Samsunga, Orange oraz Deloitte.

Więcej informacji: filmteractive.eu

Marketing Progress

Termin: 12-13 października 2017

Miejsce: Wrocław, Kino Nowe Horyzonty

Marketing Progress to konferencja poszerzająca wiedzę z obszaru nowoczesnej komunikacji marketingowej. Tematem przewodnim edycji w 2016 roku była nowa rola marketingu. Uczestnicy mogli poszerzyć swoją wiedzę błędów marketingu, przygotowania nowoczesnych evetów dla pokolenia Z czy istoty formatu wideo marketingu. Na scenie pojawili się m.in Natalia Hatalska, Jacek Kotarbiński, Iwona Tuźnik, Tomasz Sulewski, Magdalena Daniłoś czy Kornel Dulęba.

Czytaj więcej: Jakie grzechy popełniamy w marketingu online? Czym jest marketingowa rewolucja?

Więcej informacji już wkrótce na stronie: marketingprogress.pl

Listopad:

Golden Marketing Conference

Termin: Listopad 2017

Miejsce: Poznań, Sala Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich,

Golden Marketing Conference to miejsce spotkania Managerów i Prezesów dużych firm oraz freelancerów i specjalistów od reklamy i marketingu. Głównymi tematami ubiegłorocznej konferencji były innowacyjność, personalizacja i neuromarketing. Wydarzenie poprowadził znany dziennikarz – Maciej Stroiński. Uczestnicy mieli szansę wziąć udział w prelekcjach przygotowanych przed prof. Rafała Ohme, Rafała Brzoskę, Mateusza Grzesiaka, Joannę Janowicz, Grzegorza Błażewicza, Macieja Lewińskiego, Pawła Tkaczyka, Kamila Bolka i Sebastiana Bykowskiego, a także w warsztatach dotyczących AdWordsa, Google Analytics, budowania strategii marketingowych, personalizacji w PrestaShop i kreowania światów w filmach 360.

Więcej informacji: goldenmarketing.pl

#e-biznes festiwal

Termin: listopad 2017

Miejsce: Kraków, Stadion Cracovii,

#e-biznes festiwal to bezpłatna konferencja prezentująca zagadnienia z obszaru IT, nowych mediów i marketingu internetowego w biznesie. Podczas ubiegłorocznej edycji uczestnicy dowiedzieli się jak skutecznie sprzedawać w sieci i poza nią, dlaczego video jest przyszłością nowych form komunikacji, jak analizować i optymalizować działania w Internecie oraz dlaczego marketing i technologia to nierozerwalny związek. Wśród prelegentów pojawili się m.in przedstawiciele Brandman, FreshMail, PrezART, Deva Group czy FastTony.es

Więcej informacji: ebiznesfest.pl

Grudzień:

Mixx Awards

Termin: Listopad/Grudzień 2017

Miejsce: Warszawa, Multikino Złote Tarasy

Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu połączony z konferencją na której prezentowane są główne trendy oraz case studies marek. Podczas tegorocznej konferencji Natalia Hatalaska oraz Rafał Masny i Kamil Bolek zaprezentowali trendy, a w dalszej części przedstawiono analizy przypadku marek takich jak Adidas, ASUS, Play, Allegro, IKEA, czy Nivea. Główną ideą konkursu MIXX Awards jest ocena kampanii reklamowych jako całości – każdy zgłoszony projekt rozpatrywany jest pod kątem wszystkich kluczowych dla reklam aspektów takich jak strategia, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI oraz kreacja reklamowa.

Więcej informacji: mixx-awards.pl

Każda z wyżej wymienionych konferencji niesie ze sobą dużą dawkę praktycznej wiedzy i inspiracji. Na wydarzeniach pojawią się specjaliści z branży i autorytety świata marketingu. Nie o wszystkich konferencjach podano już szczegółowe informacje, dlatego zachęcamy do śledzenia stron wydarzeń, na których z czasem będą pojawiały się szczegóły.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail