reklama
Już w ubiegłym sezonie partnerzy mieli możliwość sprzedawanie reklam w imieniu firmy. Jednak Snap, już od dłuższego czasu planował uruchomienie API, czyli interfejsu do programowania aplikacji. Umożliwi to firmom automatyczne kupowanie reklam bazujących na lokalizacji.
Dotychczas reklamodawcy mogli kupować geofiltry wykorzystując narzędzia Snapchata do samodzielnego zakupu. Nowy interfejs pozwoli na łatwiejsze zarządzanie wydatkami, danymi oraz grupami docelowymi firm. Najnowsza opcja za zostać wdrożona w czerwcu. Dzięki temu marki będą mogły umieszczać własne reklamy w jeszcze łatwiejszy sposób.
Jak podaje adweek.com, w narzędzie do sprzedaży geofiltrów zostanie wyposażonych również kilka firm z branży eventowej i technologicznej, np. WeddingWire zajmującą się planowaniem ślubnym, która pomoże zakupić geofiltry parom, czy Eventfarm, która usprawnia proces zakupu geofiltrów dotyczących wydarzeń.