X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Snapchat ze specjalnym programem informacyjnym „Stay Tuned”

Amerykańska sieć telewizyjna NBC chce dotrzeć ze swoimi treściami do ludzi młodych i wprowadza nowy program "Stay Tuned". Będzie on pojawiał się dwa razy dziennie w sekcji Discover na Snapchacie.

Snapchat ze specjalnym programem informacyjnym „Stay Tuned”fot. bank zdjęć shutterstock.com

Amerykańska korporacja Comcast, w odpowiedzi na preferencje młodych ludzi oraz ich tendencję do oglądania różnych treści na urządzeniach mobilnych, będzie nadawała program informacyjny na… Snapchacie. Wedle doniesień Reuters, NBC News uruchamia program newsowy w aplikacji, który będzie nadawany dwa razy dziennie. Wedle badań, dotąd głównym odbiorcom wiadomości stacji są osoby starsze – przykładowo średni wiek widza NBC Nightly News to 64 lata. Sieć telewizyjna chce nieco zmienić tą tendencję i dotrzeć do ludzi w wieku 18-34 lata, czyli grupy docelowej pożądanej przez reklamodawców.

Program „Stay Tuned” będzie startował o 7:00 i 16:00, a w weekendy o 13:00 czasu lokalnego. Ponadto w razie konieczności pojawią się bieżąco aktualne informacje. Każdy segment potrwa od dwóch do trzech minut i znajdą się w nim tematy związane m.in z newsami, polityką oraz kulturą. Materiały będą prezentowane w sekcji Discover, a gospodarzami programu będą korespondenci Savannah Sellers i Gadi Schwartz.

fot. nbcnews.com

fot. nbcnews.com

„Stay Tuned” to nie pierwszy krok Snapchat na tym polu. Jak czytamy na CNBC, firma wyprodukowała już własne polityczne show „Good Luck America”, w stosunku do którego odnotowano 53-procentowy wzrost w przeciągu dwóch sezonów. W aplikacji pojawiają się także wiadomości z „The Newy York Times” i „The Washington Post”, które przy okazji elekcji śledziło 35 milionów użytkowników. Sama forma powtarzalności o określonej godzinie, dwa razy dziennie jest jednak czymś nowym. Na potrzeby programu zatrudniono 30 dziennikarzy, którzy zadbają o dobór treści oraz zajmą się sprzedażą reklam.

Czy użytkownicy aplikacji staną się wiernymi widzami „Stay Tuned”? Prezentowanie informacji w taki sposób ma zwiększyć zaangażowanie odbiorców, którzy aktualnie korzystają z aplikacji ponad 18 razy dziennie, poświęcając na to ponad pół godziny, co wydaje się niemałym czasem spędzany. Być może istnieje więc szansa, że faktycznie ludzie młodzi pomiędzy przeglądaniem snapów od znajomych i Story influencerów zechcą w takiej formie dowiedzieć się co dzieje się w kraju i na świecie.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail