X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najlepsi praktycy o marketingu internetowym – relacja z Kongresu Best of Online Marketing

Za nami specjalna edycja Kongresu Best Of Online Marketing. Kto pojawił się na scenie wydarzenia i jakie zagadnienia zostały poruszone?

Najlepsi praktycy o marketingu internetowym – relacja z Kongresu Best of Online MarketingBarbara Stawarz-Garcia, źródło: materiały prasowe

reklama


Kongres Best of Online Marketing za nami. Wydarzenie odbywające się w dniach 10-11 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy zgromadziło ponad 800 osób. Były to dwa dni wypełnione merytoryczną wiedzą prosto od najlepszych praktyków z branży, a wyjątkowe after party w Hard Rock Cafe zapadło w pamięć niejednemu uczestnikowi i organizatorom. Uczestnicy Kongresu spotkali się z najlepiej ocenianymi prelegentami wszystkich poprzednich edycji. Podczas warsztatów była zaś z kolei możliwość poruszania się między salami.

Przebieg wydarzenia

Kongres rozpoczął się od wystąpienia Marcina Maja, który przybliżył uczestnikom nowości w reklamie i promocji na zbliżający się 2019 rok. Uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć zyski i efektywność podejmowanych działań wykorzystując najnowsze marketingowe trendy.

Następnie na wielkiej scenie pojawiła się Julia Izmałkowa, która  zabrała uczestników w podróż w poszukiwaniu utraconej prawdy, opowiadając  o zatracaniu się w kanałach online i zaletach badań offline.

Po krótkiej przerwie na kawę i ciastka na największej scenie w Multikinie Złote Tarasy wystąpił Michał Sadowski podpowiadając uczestnikom, jak skutecznie pozyskać i utrzymać lojalnych klientów w sieci.

źródło: materiały od organizatora

Michał Sadowski, źródło: materiały od organizatora

Kolejnym prelegentem był Artur Jabłoński, dzięki któremu jasne stały się sekrety Social sellingu i skutecznej sprzedaży w mediach społecznościowych w sektorach B2B i B2C.

Podczas największego wydarzenia w branży marketingu online nie mogło zabraknąć Artura Maciorowskiego. Redaktor Magazynu Online Marketing i Social Media Manager podpowiedział, jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych.

W drugiej połowie dnia scena należała do Łukasza Kosuniaka, który w swojej prelekcji wyjaśnił jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży w podziale na MSP i duże firmy.

źródło: materiały prasowe

Łukasz Kosuniak, źródło: materiały prasowe

W temacie budowania marki osobistej nie mogło zabraknąć Pawła Tkaczyka, dzięki któremu uczestnicy zapoznali się z skutecznymi i rekomendowanymi praktykami dla marketerów.

źródło: materiały od organizatora

Paweł Tkaczyk, źródło: materiały od organizatora

Przedostatnia prelekcja Barbary Stawarz – Garcia była niezwykłą dawką wiedzy na temat prowadzenia kampanii content marketingowych. Pod koniec dnia Igor Farafanow wprowadził naszych uczestników w zakamarki projektowania stron www.

Długi wieczór pełen rockowej muzyki Clock Machine w Hard Rock Cafe Warsaw zakończył energetycznym akcentem pierwszy dzień Kongresu.

Warsztaty

Drugiego dnia warsztaty odbywały się równolegle w dwóch salach, pomiędzy którymi uczestnicy mogli swobodnie migrować. Jako pierwsi wystąpili Fanciszek Georgiew i Kamil Bolek uchylając rąbka branżowych tajników wartych wykorzystania na Facebook’u i Instagramie, a także w influencer marketingu.

Przed pierwszą przerwą kawową mieliśmy okazję wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Magdalenę Urbaniak z Brand 24, która przedstawiła social listening w mediach społecznościowych na praktycznych case study.

źródło: materiały od organizatora

Magdalena Urbaniak, źródło: materiały od organizatora

Jednocześnie na drugiej sali występował Patryk Brzozowski, autor kanału Kameralnie. Warsztaty z Arturem Maciorowskim były sporą dawką wiedzy na temat nowoczesnego e-mail marketingu. Natomiast niezawodny duet Magdalena i Bartosz Daniłoś przedstawili jak ważną rolę odgrywa wideomarketing i konwersja w social mediach w  generowaniu zainteresowania internautów.

Artur Maciorowski, źródło: materiały od organizatora

Artur Maciorowski, źródło: materiały od organizatora

Jak ciekawie pokazywać i  mówić o danych? Zuzanna Faliszewska i Kamil Kozieł zaserwowali prawdziwą, marketingową petardę. W ostatniej części warsztatów spotykaliśmy się z Szymonem Słowikiem i tajnikami SEO.

źródło: materiały od organizatora

Szymon Słowik, źródło: materiały od organizatora

Na scenie pojawił się również Krzysztof Marzec – niezastąpiony specjalista w dziedzinie Google Ads. Pod koniec warsztatów uczestników szkolili Damian Sałkowski oraz Karol Dziedzic kontynuując temat pozycjonowania i Google Ads.

Kolejna edycja wydarzenia planowana jest na marzec przyszłego roku.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail