
reklama
Miejsce po ikonce oznaczającej IGTV co prawda pozostało puste, ale Instagram wciąż walczy o to, aby użytkownicy o nim pamiętali. Tym razem, postanowił odpowiedzieć na potrzeby swoich odbiorców. Dlatego też, prawdopodobnie już niebawem, użytkownicy dostaną możliwość zapisania swojej relacji od razu po transmisji live.
Jane Manchun Wong- pierwsze źródło informacji
Jane Manchun Wong to jedna z tych osób, które warto obserwować na swoich koncie na Twitterze, jeżeli interesuje nas tematyka social mediów i zmian jakie w nich zachodzą. W tej sprawie również to właśnie ta specjalistka jako pierwsza poinformowała o planach wdrożeniowych na tym medium społecznościowym.
Instagram is working on streamlining sharing Live Videos to IGTV after it’s ended with this new UI pic.twitter.com/4q57GHcvoQ
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) March 11, 2020
Jak widzimy w powyższym poście pojawia się także możliwość opublikowanie naszej transmisji live na IGTV od razu po jej zakończeniu. Chociaż wydawałoby się, że Instagram poniósł porażkę decydując się na wprowadzenie długich form video, trzeba
Reklama
przyznać, że takie rozwiązanie może mieć pozytywny wpływ na zaangażowanie użytkowników.
Komu jest potrzebna taka zmiana?
Przede wszystkim, ze zmiany tej mogą cieszyć się osoby publiczne, które często prowadzą relację live. Umożliwi to im kontakt z fanami, którzy nie mogli obejrzeć jej na bieżąco. Niestety, ma to także swoje minusy. Jednym z nich, może być zmniejszona interakcji. Prowadząc relację na żywo, odbiorcy mają szansę zadawać pytania i cieszyć się szybkimi odpowiedziami ze strony ulubieńca. Gdy nastąpi możliwość zapisu, może okazać się, że te pytania zostaną przeniesione do sekcji komentarzy lub całkowicie przestaną się pojawiać. Osoby zainteresowane konkretnym, wirtualnym spotkaniem, nie będą bowiem już musiały być online o konkretnej porze, konkretnego dnia, dostając tym samym możliwość powrotu do video w każdej chwili. Jak twierdzą niektórzy internauci, może to wpłynąć również na swego rodzaju “magię” takich spotkań, które jeszcze niedawno wydawały się być niemożliwe. Nie zmienia to jednak faktu, że na pewno z tej opcji skorzysta wiele kont, gdyż zmiana ta jest niejako odpowiedzią na potrzeby użytkowników Instagrama.
Reklama