X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Soundmojis – nowa propozycja od Messengera

Messenger ogłosił wprowadzenie nowych emoji, które również wydają dźwięk. Takie rozwiązanie ma na celu wzmożenie interakcji między użytkownikami.

Soundmojis – nowa propozycja od Messengeraźródło: shutterstock.com

reklama


Już niebawem, będziemy mogli skorzystać z zupełnie nowego rodzaju angażowania się w rozmowy na Messengerze. Komunikator uruchomił bowiem soundmojis, czyli emoji z dźwiękiem. Oto jak będzie ono wyglądało w praktyce.

Soundmojis na Messengerze

O nowej opcji, Messenger poinformował nas na Twitterze, dokładnie w Światowy Dzień Emoji. Zaprezentował tym samym, jak soundmojis będą działać w praktyce.

Jak widzimy, obok znanej nam już emoji, np. prezentującej klaszczące dłonie, pojawi się dźwięk braw. Usłyszy ją odbiorca wiadomości, gdy tylko otworzy wiadomość w Messengerze. Niestety, na ten moment nie wszyscy jeszcze mają dostęp do tej opcji. Jednak, gdy tylko pojawi się taka możliwość, wystarczy wybrać symbol buźki. Wówczas powinno pojawić się u nas menu, a w nim kolejny symbol, tym razem głośniczka. Powinniśmy zobaczyć podgląd soundmojis, a następnie zdecydować, czy chcemy posłać nasz komunikat dalej.

Jaki jest tego cel?

Jak twierdzi Messenger, opcja ta ma na celu zwiększenie zaangażowania wśród użytkowników. Jest to o tyle ciekawa zmiana, że młodsze pokolenia coraz bardziej doceniają treści audio i efekty dźwiękowe. A to z kolei pozwala też zyskać większe grono odbiorców. Zwłaszcza tych, którzy doceniają za wrażenia dźwiękowe inne aplikacje, w tym TikToka. Czy zatem soundmojis może w jakiś sposób pomóc marketerom w działaniach? Na pewno pozwoli je urozmaicić. A co więcej, często samo emoji nie do końca wyraża to, co chcemy przekazać, a dźwięk tak. Dlatego może to okazać się znacznie ciekawsze, a reakcji może pojawić się więcej. Poza tym, na ten moment plusów nowej opcji szukać na próżno. Należy je zatem potraktować jedynie jako urozmaicenie.

Reklama

[FM_form id="1"]