
reklama
Każdy serwis społecznościowy ma swoje oczko w głowie. Twitter najwyraźniej najbardziej ceni sobie platformę do dzielenia się treściami audio, ponieważ co jakiś czas dodaje tam nowe rozwiązania. Na co przyszła kolej tym razem?
Nowe rozwiązania audio na Twitterze
Podczas gdy w innych serwisach treści audio zaczynają spadać z pierwszych miejsc pod względem priorytetów, Twitter widzi w nich niewykorzystany potencjał. Sprawia wrażenie, jakby koncentrował się wyłącznie na rozwoju tego rodzaju treści. Tym bardziej, że co jakiś czas wprowadza ulepszenia, zmiany, nowe opcje. Ostatnie tygodnie także przyniosły kilka nowych wdrożeń. Pierwszym z nich jest zupełnie inne spojrzenie na nagrania audio. Do tej pory, ich żywotność w Twitter Spaces wynosiła 30 dni. Teraz mogą one pozostać w obrębie serwisu do momentu, w którym użytkownik zdecyduje się na ich usunięcie.
now your Spaces recordings will live as long as you want them to! starting today, hosts on Android are able to host a Space that lasts indefinitely
iOS is coming up next!
— Spaces (@TwitterSpaces) June 30, 2022
Dzięki takiej decyzji, Twitter pla
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
nuje nie tylko przyciągnąć do siebie większe grono użytkowników zainteresowanych treściami audio, ale także rozwinąć kulturę żywej dyskusji. Miałaby się ona odbywać pod postem audio. I rzeczywiście, może to okazać się niezwykle rozwojowe patrząc przez pryzmat zainteresowania tym rodzajem treści.
To jednak nie koniec zmian, jakie zapowiada Twitter. W medium pojawi się również nowa lista nagranych przez użytkownika Spaces. Będzie on mógł tam nie tylko odtwarzać swoje nagrania audio z przeszłości, ale również usunąć je lub ponownie udostępnić.
there’s also a new place in Settings where you can manage your recordings
here you’ll be able to listen to, share, or even delete your recordings if you wanted to! pic.twitter.com/E1QtEKQX3N
— Spaces (@TwitterSpaces) June 30, 2022
W stronę podcastów?
Wszystko na to wskazuje. Utrzymywanie nagrań w jednym miejscu rysuje coś na miarę miejsca do przechowywania podcastów. Natomiast nie to powinno zwracać naszą uwagę w kierunku dążenia Twittera do bycia medium podcastowym. Potwierdzeniem może być już jednak post zamieszczony przez Alessandro Paluzziego.
#Twitter is working on Stations for #TwitterSpaces 👀 pic.twitter.com/KVgUL59b7C
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) June 18, 2022
Jak pokazują screeny, medium rozwija Spaces tak, aby w przyszłości móc włączyć podcasty do swojego strumienia audio. Oznacza to, że osoby zaangażowane w Spaces mogą w przyszłości zarabiać na podcastach także na Twitterze. Jednak czy tak się stanie, a użytkownicy przychylnym okiem spojrzą na to rozwiązanie? Zobaczymy w przyszłości.
Reklama