reklama
Przedstawiciele serwisu utrzymują, że nowy wygląd profili jest bardziej przejrzysty, a przez to i użyteczniejszy. Każda sekcja profilu jest wyraźnie oddzielona od pozostałych, w dodatku cały profil posiada więcej graficznych elementów (m.in. loga firm, które figurują w sekcji „doświadczenie”). Ułatwiono możliwość edycji profilu i zawieranie kontaktów. Co istotne, użytkownicy mogą wzbogacić swój profil o kilka nowych sekcji, jak „projekty” czy „publikacje”. Na samej górze profilu znajdować ma się sekcja „Aktywność”, co ma przyczynić się do zwiększenia zaangażowania użytkowników.
Wprowadzono również system porównań z innymi użytkownikami. W ten sposób dowiemy się między innymi na jakim etapie kariery zetknęliśmy się z niektórymi z nich.
Wraz z ogłoszeniem redesignu profili serwis podał również kilka danych. Wynika z nich, że baza serwisu każdego dnia wzbogaca się o 175 tysięcy nowych profili, a liczba wyszukiwań profili sięga nawet 3 miliardów. Każdego dnia wyświetlanych jest 25 milionów profili.
Wprowadzenie nowych profili to kolejna z szeregu zmian wprowadzonych w serwisie na przestrzeni ostatnich kilku tygodni. Inne z nich to wprowadzenie powiadomień, przycisku „Obserwuj” oraz redesign stron firmowych.
Wszystkich zainteresowanych nowymi profilami odsyłamy tutaj. Wedle zapowiedzi mają być wprowadzane na przestrzeni kilku nadchodzących miesięcy.