reklama
MDP (Marketing Developer Partners), czyli program stworzony przez ludzi z Pinteresta, ma z założenia pomagać biznesom w optymalizacji i wpływom marketingu prowadzonego na tym właśnie serwisie. Ponadto dzięki MDP, znacznie poprawi się komfort użytkowania samego portalu. Nowa platforma Pinteresta to zestaw służacy do tworzenia i integracji aplikacji, dzięki którym Piny staną się jeszcze ważniejsze. To z pomocą tej właśnie platformy, będzie można utworzyć aplikacje umożliwiające np. użytkownikom rezerwowanie wycieczek. A wszystko to dzięki odpowiednim Pinom. MDP to grupa złożona z dokładnie wybranych programistów, których zaangażowanie ma pomóc w tworzeniu niestandardowych narzędzi i usług opartych API, dzięki czemu efektywność działań na Pintereście ma być jeszcze większa.
Partnerzy
Partnerami MDP zostali Ahalogy, Buffer, Curalate, Expion, Newscred, Percolate, Shoutlet, Spredfast, Sprinklr oraz Tailwind. Te właśnie firmy mają dostęp do treści programowych API. Co więcej, Pinterest uruchamia również reklamy API w Stanach Zjednoczonych, a ich celem jest współpraca z najlepiej prosperującymi platformami reklamowymi, aby pomóc reklamodawcom w optymalizacji i odniesieniu sukcesu.
Ekscytacja przed nowym
Jak mówią twórcy i pomysłodawcy tego programu, są niesamowicie podekscytowani faktem, że współpraca ich serwisu ze starannie wybranymi programistami pomoże odnieść sukces wielu markom i biznesom. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, na tej kolaboracji zyskają również użytkownicy Pinteresta, którzy na co dzień szukają inspiracji i gdzie do tej pory zapisano ponad miliardów Pinów. To właśnie z myślą o nich, zdjęcia i inspiracje będą miały jeszcze lepszą jakość, nie zapominając o tym, że nadal będą nas inspirować. Co sądzicie o nowym pomyśle Pinteresta?