X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Pinterest uruchamia platformę dla deweloperów. „Piny” mają być jeszcze ważniejsze

Pinterest uruchamia platformę dla deweloperów. „Piny” mają być jeszcze ważniejszefot. mkhmarketing/cc/flickr.com

MDP (Marketing Developer Partners), czyli program stworzony przez ludzi z Pinteresta, ma z założenia pomagać biznesom w optymalizacji i wpływom marketingu prowadzonego na tym właśnie serwisie. Ponadto dzięki MDP, znacznie poprawi się komfort użytkowania samego portalu. Nowa platforma Pinteresta to zestaw służacy do tworzenia i integracji aplikacji, dzięki którym Piny staną się jeszcze ważniejsze. To z pomocą tej właśnie platformy, będzie można utworzyć aplikacje umożliwiające np. użytkownikom rezerwowanie wycieczek. A wszystko to dzięki odpowiednim Pinom. MDP to grupa złożona z dokładnie wybranych programistów, których zaangażowanie ma pomóc w tworzeniu niestandardowych narzędzi i usług opartych API, dzięki czemu efektywność działań na Pintereście ma być jeszcze większa.

Partnerzy

Partnerami MDP zostali Ahalogy, Buffer, Curalate, Expion, Newscred, Percolate, Shoutlet, Spredfast, Sprinklr oraz Tailwind. Te właśnie firmy mają dostęp do treści programowych API. Co więcej, Pinterest uruchamia również reklamy API w Stanach Zjednoczonych, a ich celem jest współpraca z najlepiej prosperującymi platformami reklamowymi, aby pomóc reklamodawcom w optymalizacji i odniesieniu sukcesu.

Ekscytacja przed nowym

Jak mówią twórcy i pomysłodawcy tego programu, są niesamowicie podekscytowani faktem, że współpraca ich serwisu ze starannie wybranymi programistami pomoże odnieść sukces wielu markom i biznesom. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, na tej kolaboracji zyskają również użytkownicy Pinteresta, którzy na co dzień szukają inspiracji i gdzie do tej pory zapisano ponad miliardów Pinów. To właśnie z myślą o nich, zdjęcia i inspiracje będą miały jeszcze lepszą jakość, nie zapominając o tym, że nadal będą nas inspirować. Co sądzicie o nowym pomyśle Pinteresta?

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail