reklama
No tak. Messenger to świetne narzędzie do komunikowania się. Korzystają z niego wszyscy i to właśnie sprawiło, że Zuckerberg postanowił dodać nowe funkcje do naszych komunikatorów.
Facebook nie planował od początku spieniężenia Messengera, dlatego Mark zapewniał, że zarówno użytkownicy prywatni jak i firmy czy biznesmeni będą mogli komunikować się ze sobą w sposób wolny od reklam. To skądinąd spowodowało, że tak naprawdę większość z nas przestała wysyłać smsy, a zaczęła komunikować się właśnie poprzez aplikację Facebooka.
Na wczorajszym TechCrunchu, Andrew Bosworth, szef ds. reklam w Facebooku, ujawnił, że team pracuje obecnie nad wprowadeniem nowego buttonu – “Click to message“.
Za ideą nowej funkcji stoi oczywiście filozofia Facebooka. Zarówno firmy jak i biznesmeni będą mogli projektować reklamy o swoich produktach lub usługach, a Facebook doda im możliwość wysłania tychże reklam jako normalna wiadomość do użytkowników. Użytkownik, który zobaczy reklamę i zechce w nią kliknąć, lub będzie chciał wysłać wiadomość do nadawcy, stanie się “motorem napędowym”, bo dzięki jego kliknięciom i wiadomościom, firma będzie musiała zapłacić Facebookowi.
Ta
Reklama
k to właśnie wygląda. Prosty, genialny wydawać by się mogło, pomysł zwiększenie obrotów. Pytanie tylko, kiedy nasza cierpliwość się skończy, bo o deficycie nowych pomysłów na zarobek dyrektorów kreatywnych Facebooka nie ma mowy. Zmiany są dobre, rozwój również. Reklamowanie także, bo to przecież forma zarabiania. Jednak nie jestem pewna, czy wysyłanie wiadomości z reklamami nie jest już lekką przesadą, zakrawającą chyba o akty desperacji ze strony giganta. Czy już nie można spokojnie porozmawiać ze znajomymi? A Wy jak uważacie?
Reklama