X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ContentHouse odpowiada za treści dla Lunching.pl

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

źródło: ContentHouse

reklama


Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.

W ramach działań zespół specjalistów przygotował politykę redakcyjną i doradza w budowaniu sekcji contentowej na stronie marki. Zespół dziennikarzy doświadczonych w tworzeniu treści o tematyce żywieniowej, HR-owej i biznesowej przygotowywać będzie treści, których adresatami są przede wszystkim osoby odpowiedzialne po stronie przedsiębiorstw za działania HR, employer branding i dbanie o wellbeing pracowników.

Pozyskaliśmy klienta z jednej z najdynamiczniej rozwijających się obecnie branż, obsługujących klienta door-to-door. Nasze działania dla Lunching.pl oprzemy o wiedzę i edukację odbiorcy, tak ważną w specyficznych okolicznościach, w jakich rozpoczynamy projekt. Szczególnie teraz odpowiednia strategia content marketingowa jest niezbędna zarówno do pozyskania nowych klientów, jak i odpowiedzenia na podstawowe pytania stałych odbiorców usług serwisu – mówi CEO agencji ContentHouse, Grzegorz Miłkowski.

Grzegorza znam od lat, dlatego też zaufałem jego zespołowi. Już pierwsze etapy projektu pokazują, że zebrał fantastycznych specjalistów. Content marketing to działka marketingu, w której wiele marek popełnia błędy – mówi tym samym standardowym i miałkim językiem. Często dzieje się tak właśnie dlatego, że outsourcują tworzenie treści. Z początku miałem te same obawy, ale czuję, że z ContentHouse uda nam się pracować tak blisko, że z czasem agencja będzie zaangażowana w nasz świat jak pełnoetatowy pracownik in-house – ocenia Łukasz Pawlik, CEO & co-founder w Lunching.pl. 

Po stronie agencji za prowadzenie działań odpowiedzialny będzie zespół pod przewodnictwem Michała Grzebyka, Head of PR & Content Marketing. Liderem projektu będzie Sylwia Paszyna, Content Specialist, wspierana w swoich działaniach przez Karolinę Wcisło, Content Executive, oraz zespół dziennikarzy opracowujących treści. Całość współpracy na linii agencja – klient koordynuje Wioleta Zimmer, Account Manager ContentHouse.