X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify przejmuje Meetrics, globalna akwizycja na rynku pomiaru i analityki mediów cyfrowych

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


DoubleVerify ma siedzibę główną w Nowym Jorku, spółka jest notowana na amerykańskiej giełdzie (NYSE: DV), obsługuje reklamodawców na całym świecie. Centrala Meetrics z kolei usytuowana jest w Berlinie, a spółka obsługuje klientów z 23 rynków europejskich. Akwizycja ma na celu wzmocnienie globalnych działań DoubleVerify. 

Zespoły Meetrics ds. sprzedaży, produktowe i inżynieryjne będą nadal działać z biur w regionie EMEA, wzmacniając i rozszerzając działalność komercyjną DoubleVerify w tym regionie. Transakcja ma zostać zamknięta w trzecim kwartale 2021 roku.

Firma Meetrics została założona w 2008 roku w Berlinie i wyrosła na wiodącego europejskiego gracza na rynku weryfikacji reklam – oferującego kompleksowe rozwiązania i pomiary jakości mediów w zakresie Viewability (widoczności reklam), fraudów, brand safety (bezpieczeństwa marki w sieci) itp. Meetrics jest jedynym europejskim graczem, który nawiązał oficjalne partnerstwa w zakresie pomiaru weryfikacji reklam z Google i Facebookiem. Co więcej, rozwiązania firmy posiadają akredytację Media Rating Council, co świadczy o sile jej technologii i skuteczności produktów. Obecnie Meetrics obsługuje ponad 80 klientów w 23 krajach w Europie.

  • Misją DoubleVerify jest uczynienie reklamy cyfrowej jeszcze silniejszą i bezpieczniejszą, zapewniając globalnym markom przejrzystość i zaufanie do ich działań w obszarze digital – komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Naszą strategią wspierającą tę misję jest weryfikacja jakości wszędzie – jeśli chodzi o kanały, formaty, platformy, jak i lokalizacje geograficzne. Przejęcie Meetrics w pełni wspiera to podejście i wzmacnia nasz zasięg operacyjny w regionie EMEA, dodając do stanu naszego posiadania doświadczone zespoły sprzedaży, produktowe i inżynieryjne oraz trwałe relacje z klientami – to wszystko pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój naszego międzynarodowego biznesu.
  • Cały zespół Meetrics jest zachwycony, że może połączyć siły z DoubleVerify – szybko rozwijającą się, globalną organizacją z najlepszą w swojej klasie ofertą weryfikacyjną – mówi Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics – Integracja technologii i doświadczenia Meetrics z globalną platformą DV przyspieszy nasze wysiłki na rzecz poprawy jakości mediów i wydajności działań wiodących marek w regionie.
  • Od 2008 roku firma Meetrics stała się wiodącą, skoncentrowaną na Europie firmą zajmującą się weryfikacją reklam – dodaje Max von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics – Dzięki integracji z DoubleVerify przewidujemy skalowanie naszego rozwiązania w celu lepszej obsługi naszych klientów, przy jednoczesnym wywieraniu jeszcze większego pozytywnego wpływu na cały ekosystem.

O DoubleVerify

DoubleVerify to wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych. Misją firmy jest uczynienie ekosystemu reklamy cyfrowej silniejszym i bezpieczniejszym, a tym samym zachowanie uczciwej wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi media cyfrowe. Setki reklamodawców z listy Fortune 500 korzystają na całym świecie z bezstronnych danych i analiz DoubleVerify w celu poprawy jakości i skuteczności kampanii oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę cyfrową.

Więcej informacji: www.doubleverify.com

O Meetrics

Meetrics działa od 2088 roku i jest europejskim liderem w dziedzinie weryfikacji reklam online, przyczyniając się do bardziej przejrzystego i efektywnego ekosystemu cyfrowego. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania i pomiary jakości mediów, w tym np. widoczności reklam (Viewability), bezpieczeństwa marki, weryfikacji odbiorców, czy  zapobiegania oszustwom reklamowym. Meetrics była pierwszą europejską firmą, która uzyskała akredytację Media Rating Council (MRC) w zakresie Sophisticated Invalid Traffic Detection (SIVT) w sieci (desktop i mobile) oraz pomiaru widoczności w aplikacjach w środowiskach wideo i wyświetlania. Firma jest globalnym partnerem pomiarowym Google i Facebooka. Wiodące marki w Europie współpracują z Meetrics, by maksymalizować wydajność i skuteczność swoich kampanii digitalowych.

Więcej informacji: www.meetrics.com