Autor: ŁubuDubu PR, 30/01/2023
Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska. Są one elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 17/01/2023
Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/01/2023
Agencja LUCKYYOU, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna prace dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB). Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze Employer Brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w Social Mediach.
Autor: MADOGZ, 21/12/2022
W najnowszej reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Z projektem, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny OTO Film, zapoznały się tysiące nowojorczyków.
Autor: CluePR, 16/12/2022
Zdjęcia do filmu „Akademia Pana Kleksa” zostały zakończone! Oficjalnym partnerem filmu jest Grupa LEGO®. W uwspółcześnionej wersji Pana Kleksa główną rolę gra Antonina Litwiniak, tytułowa Ada błyskotliwa i świetnie zorganizowana dwunastolatka, pasjonatka klocków LEGO.
Autor: V&P, 13/12/2022
Przemysław Guzik objął funkcję strategic planning directora, a Anna Taraska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji marketingowej V&P.
Autor: MADOGZ, 09/12/2022
Koproducent „Detektywa Bruno” i „Powrotu do tamtych dni” wesprze nowo powstałą spółkę studia OTO Film w zakresie produkcji filmów fabularnych.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 05/12/2022
Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. Do zadań agencji będzie należało projektowanie strategii, a także kreacji do kampanii reklamowych i contentu do publikacji w social mediach. Współpraca potrwa minimum 2 lata.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 05/12/2022
Natalia Wasyluk, wcześniej Head of Creative w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła dowodzenie nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand – innowacyjnej formy współpracy marketingowej.
Autor: ŁubuDubu PR, 28/11/2022
Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.
Autor: ŁubuDubu PR, 23/11/2022
Do zespołu agencji LUCKYYOU dołączyła Julia Zakrzewska, obejmując stanowisko Project Managerki. Wcześniej, przez ponad 7 lat, zdobywała doświadczenie w zespołach Client Service agencji takich jak: V&P, C108 czy CleverAgency.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/11/2022
Barbara Kraszka dołączyła do zespołu Httpool Polska, obejmując stanowisko Regional Finance Supervisor. Będzie raportować do Viktorii Boiarchuk, Finance Managerki.
Autor: Procontent Communication, 18/11/2022
Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick ” zdobyła złotą nagrodę w konkursie Stevie® Awards for Women, który honoruje kobiety na stanowiskach kierowniczych, przedsiębiorczynie i firmy, którymi kierują. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Caesars Palace w Las Vegas w piątek, 11 listopada.
Autor: ŁubuDubu PR, 17/11/2022
Przyciągające uwagę reklamy są kluczem do skuteczności, ale najważniejszy jest kontekst, a konsumenci bardzo obawiają się dezinformacji – wynika z raportu “Four Fundamental Shifts in Advertising and Media” przygotowanego przez DoubleVerify w oparciu o międzynarodowe badania konsumenckie
Autor: ŁubuDubu PR, 14/11/2022
Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. Social Media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM.