X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

EZVIZ sadzi drzewa globalnie

Wraz z pierwszym 3-letnim Globalnym Planem Zalesiania, EZVIZ dąży do ulepszenia swojej oferty, wprowadzając ekologiczne rozwiązania, a także wprowadza w życie realne działania, które przyczyniają się do poprawy stanu naszej planety.

Lepsze Miasta – Paulina Górska rusza z nowym podcastem na lato

Paulina Górska, popularna ekoedukatorka od kilku lat przybliżająca tematy związane z klimatem, środowiskiem i bardziej świadomym życiem, w swoim podcaście Lepszy Klimat rozpoczęła nową serię na temat miast, w których mieszkamy. Cykl powstaje we współpracy z agencją Profeina i Clean Air Fund i jest elementem szerszej kampanii informacyjnej na rzecz czystego powietrza.

Maciej Sitek Senior Account Managerem w agencji Chapter1

Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.

Chapter1 przygotowała strategię i kreację kampanii marki YORK

Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność.