X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Httpool i Starcom z muzyczną akcję na Spotify do kampanii „Teraz Możesz” dla Heineken

Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska. Są one elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.

Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.

SKF w Polsce nowym klientem agencji LUCKYYOU

Agencja LUCKYYOU, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna prace dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB). Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze Employer Brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w Social Mediach.

Produkcja OTO Film wyświetlana na Times Square

W najnowszej reklamie Viant Technology okolice Centrum Nauki Kopernik przeobraziły się w przestrzeń, gdzie świat rzeczywisty łączy się z cyfrowym. Z projektem, za który odpowiadają studio Aggresive i dom produkcyjny OTO Film, zapoznały się tysiące nowojorczyków.

Awanse w dziale strategii V&P

Przemysław Guzik objął funkcję strategic planning directora, a Anna Taraska awansowała na stanowisko strategic plannera w agencji marketingowej V&P.

Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w MediaCom Warszawa

Andrzej Skibniewski objął stanowisko New Business & Marketing Directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat. W nowej roli Andrzej Skibniewski zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z obszarów Marketingu i PR. Będzie raportował bezpośrednio do Jakuba Kossuta, CEO w MediaCom Warszawa.