Autor: Havas PR Warsaw, 28/06/2023
Według danych UNICEF, od początku wojny w Ukrainie ponad 12 milionów uchodźców z tego kraju przekroczyło polską granicę*. By wesprzeć zdrowie psychiczne tych, którzy musieli tego dokonać, i nie tylko, największa na świecie platforma subskrypcji audio rozpoczyna współpracę z UNICEF i startuje z nową sekcją na Spotify, Our Minds Matter.
Autor: Havas PR Warsaw, 28/06/2023
Wraz z pierwszym 3-letnim Globalnym Planem Zalesiania, EZVIZ dąży do ulepszenia swojej oferty, wprowadzając ekologiczne rozwiązania, a także wprowadza w życie realne działania, które przyczyniają się do poprawy stanu naszej planety.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 28/06/2023
Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
Autor: ŁubuDubu PR, 27/06/2023
Global Insights 2023 Report: Fraudy związane z reklamami w CTV napędzane 69% wzrostem liczby fraudów wykorzystujących boty w 2022 r., mocno wzrosła też liczba schematów fraudów w obszarze Connected TV.
Autor: ŁubuDubu PR, 23/06/2023
Marki skorzystają z wiodącej w branży technologii DV w zakresie viewability i weryfikacji fraudów w zasobach Facebook Reels i Instagram Reels
Autor: Profeina. Pobudza media., 22/06/2023
Paulina Górska, popularna ekoedukatorka od kilku lat przybliżająca tematy związane z klimatem, środowiskiem i bardziej świadomym życiem, w swoim podcaście Lepszy Klimat rozpoczęła nową serię na temat miast, w których mieszkamy. Cykl powstaje we współpracy z agencją Profeina i Clean Air Fund i jest elementem szerszej kampanii informacyjnej na rzecz czystego powietrza.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/06/2023
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Piotr Kałużny, jako Account Executive. Przed przejściem do agencji był kierownikiem działu promocji i reklamy w Teatrze im. Stanisława Jaracza w Łodzi.
Autor: ŁubuDubu PR, 19/06/2023
Platforma Snapchat wprowadza kilka zmian istotnych z punktu widzenia zarówno użytkowników, jak i marketerów – informuje Httpool Polska, wyłączny partner reklamowy Snapchata na naszym rynku.
Autor: ŁubuDubu PR, 19/06/2023
Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.
Autor: ŁubuDubu PR, 13/06/2023
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko Senior Account Manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był Account Managerem.
Autor: ŁubuDubu PR, 13/06/2023
Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Akcja Renowacja”. Promuje ona konkurs marki WD-40, z hasłem przewodnim w duchu zrównoważonego rozwoju: „Napraw! Nie wyrzucaj”.
Autor: MADOGZ, 31/05/2023
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ na stanowisku Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 19/05/2023
Magdalena Michałek – Mudło wróciła do zespołu agencji marketingowej Green Parrot po 4 latach przerwy jako Social Media Team Leaderka. Wcześniej pracowała m.in. dla 1000ideas i TBWA/Worldwide.
Autor: Veneo, 15/05/2023
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Michał Malko na stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju. Przez ostatnie 10 lat zarządzał sprzedażą i koordynował projekty marketingowe m. in. w PA Digital czy PromoHolding.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/05/2023
Kampania obejmie telewizję i digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości brandu YORK w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki. Grupą docelową są obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych, osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na jej efektywność energetyczną i ekologiczność.