X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Studio postprodukcyjne Efektura tworzy nowe spoty dla L’Oréala

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Logo studia postprodukcyjnego Efektura

Główna reklama (projekt objął kilka spotów) tuszu do rzęs Volume Million Lashes to 60-sekundowy spot utrzymany w eleganckiej, czarno-białej kolorystyce. W roli głównej występuje dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Grażyna Torbicka, która w kwietniu 2016 roku została polską ambasadorką marki. Reklama subtelnie nawiązuje do jej największej pasji – kina.

Spot w reżyserii Kuby Kossaka powstał dzięki współpracy agencji McCann oraz domu produkcyjnego Lucky Luciano. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęło się studio Efektura.

„Współpraca przy kampanii dla tak dużej marki, jaką jest L’Oréal to kolejne z ciekawych wyzwań, z jakim przyszło nam się zmierzyć. Bardzo dobrze pracowało nam się z reżyserem spotu, Kubą Kossakiem, którego pełen profesjonalizm pozwolił na stworzenie naprawdę dobrego materiału. Wyniki wspólnego działania Efektury, agencji McCann oraz domu produkcyjnego Lucky Luciano będzie można oglądać w internecie. Emisja spotu planowana jest w serwisie YouTube, VOD oraz w social media.” – powiedział Piotr Bogucki, CEO studia postprodukcyjnego Efektura.