X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zasady dobrego content email marketingu

Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?

Mobile email marketing (r)evolution

Smartfony i tablety nie mogą być ignorowane przez marketerów. Szczególnie dla tzw. pokolenia „Z” stają się nieodzownym towarzyszem każdego dnia. Dlatego email marketing jest jednym z najlepszych narzędzi dotarcia do tej grupy docelowej. Tylko jak zrobić to dobrze i nie stracić lojalności naszych odbiorców?

Responsywna kampania mailingowa

Nie istnieje jeden przepis na skuteczną kampanię email marketingową. Co prawda jest wiele zasad, których należy przestrzegać ale każda kampania jest inna i zależna od wielu czynników.

Automatyzacja personalizacji w email marketingu – jak to działa?

Jak trafić do konsumenta w gąszczu komunikatów reklamowych? Jak zainteresować go swoim przekazem? Jak nie zniechęcić, zbudować zaufanie i lojalność? Te pytania spędzają sen z powiek marketerom i wydawcom. Najlepszą odpowiedzią jest personalizacja i dobry content.

Jak efektywnie monetyzować bazę?

Zastanawiasz się jak zwiększyć przychody z Twoich baz i wysyłek mailingowych? Jak pozyskać nowych klientów i zwiększyć stopę zwrotu? Na polskim rynku istnieją narzędzia, które zwiększają konkurencyjność.

Rewolucja w email marketingu. Jak monetyzować bazę?

Email marketing przeszedł niewątpliwie wielką rewolucję. Dziś marketingowcy muszą bardzo dynamicznie dostosowywać się do swoich odbiorców, każdego dnia bombardowanych komunikatami, które w zdecydowanej większości ich zupełnie nie interesują. W jaki więc sposób dotrzeć do użytkowników, jak pozyskać nowych klientów i co najważniejsze, jak monetyzować bazę w sposób efektywny?