Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?
Smartfony i tablety nie mogą być ignorowane przez marketerów. Szczególnie dla tzw. pokolenia „Z” stają się nieodzownym towarzyszem każdego dnia. Dlatego email marketing jest jednym z najlepszych narzędzi dotarcia do tej grupy docelowej. Tylko jak zrobić to dobrze i nie stracić lojalności naszych odbiorców?
Nie istnieje jeden przepis na skuteczną kampanię email marketingową. Co prawda jest wiele zasad, których należy przestrzegać ale każda kampania jest inna i zależna od wielu czynników.
Jak trafić do konsumenta w gąszczu komunikatów reklamowych? Jak zainteresować go swoim przekazem? Jak nie zniechęcić, zbudować zaufanie i lojalność? Te pytania spędzają sen z powiek marketerom i wydawcom. Najlepszą odpowiedzią jest personalizacja i dobry content.
Zastanawiasz się jak zwiększyć przychody z Twoich baz i wysyłek mailingowych? Jak pozyskać nowych klientów i zwiększyć stopę zwrotu? Na polskim rynku istnieją narzędzia, które zwiększają konkurencyjność.
Email marketing przeszedł niewątpliwie wielką rewolucję. Dziś marketingowcy muszą bardzo dynamicznie dostosowywać się do swoich odbiorców, każdego dnia bombardowanych komunikatami, które w zdecydowanej większości ich zupełnie nie interesują. W jaki więc sposób dotrzeć do użytkowników, jak pozyskać nowych klientów i co najważniejsze, jak monetyzować bazę w sposób efektywny?
Email Bidding – pierwsza i jedyna platforma RTB w E-mailingu na świecie!