X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

IAB Polska prezentuje najlepsze kampanie społecznościowe na polskim rynku

IAB Polska prezentuje najlepsze kampanie społecznościowe na polskim rynku

reklama

Kocham rower

Kampania promująca Bank BGŻ skierowana była przede wszystkim do rowerzystów i miała utrwalić wizerunek banku jako przyjaznego tej społeczności, zachęcając jej członków do kupna karty kredytowej Karta Rowerowa. Punktem centralnym był fan page na Facebooku. Odpowiedzialni za jego prowadzenie skupiali się na publikowaniu jak najbardziej angażujących treści, wychodząc z słusznego założenia, że duża społeczność sama w sobie to niekoniecznie gwarancja powodzenia, bowiem użytkownicy nade wszystko muszą być aktywni. Silnie podkreślana w kampanii była też marka, która za nią stoi, a jednocześnie twórcy kampanii chcieli uniknąć jakichkolwiek posądzeń o manipulację, dlatego każdy komunikat reklamowy zaczynał się od formułki „Minuta dla sponsora”. Dzięki temu posty poświęcone ofercie Banku BGŻ z czasem osiągnęły bardzo podobny poziom interakcji, co treści rowerowe, świadcząc o sporej sympatii jaką cieszy się bank. Fan page w krótkim czasie wygenerował ponad 110 tys. fanów, dziennie notuje ok. 600 interakcji z postami, a do formularza dedykowanego Karcie Rowerowej przeszło ok. 1,7 tys. zainteresowanych.

fot.: Facebook.com/kocham.swoj.rower

Serce i Rozum na Facebooku

Znana z licznych reklamówek kampania TP S.A. Profil na Facebooku został zbudowany w oparciu o emocje: zaangażowanie, pozytywne współzawodnictwo, przygoda. Aby zapewnić facebookowiczom odpowiednią rozrywkę, wdrożono angażujące aplikacje i konkursy, takie jak „Miliard w Rozumie”, „Miliard w Sercu”, „Walentynki”. Przycisk „lubię to” umieszczano na spotach reklamowych, co jeszcze zwiększyło napływ nowych fanów. W efekcie kampania odniosła sukces większy od zakładanego. Fan page zyskał ponad 420 tys. fanów, stając się drugim najpopularniejszym komercyjnym profilem na Facebooku. Do tego odnotowano ponad 200 tys. interakcji.
Kampania otrzymała wyróżnienie na konkursie Golden Arrow 2011.

fot.: Facebook.com/serceirozum

Pages: 1 2 3


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail