
reklama
– Nie byłoby sukcesu fan page’a Sport.pl bez fanów, których liczba za chwilę przekroczy 100 tys. Zastanawialiśmy się, jak możemy docenić ich zaangażowanie i zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem będzie zaproponowanie najbardziej kreatywnym fanom możliwości przyłączenia się do naszego zespołu i poprowadzenia przez tydzień strony – mówi Bartosz Raj, szef redakcji internetowej Sport.pl, założyciel profilu Sport.pl na Facebooku.
Akcja wyłonienia zwycięzców będzie trwała do momentu przekroczenia liczby 100 tys. fanów. W tym czasie uczestnicy mają za zadanie wykazać się kreatywnością, dowcipem, błyskotliwością oraz udowodnić, że znają się na sporcie. Wyzwanie jakie stoi przed nimi, to wcielenie się w rolę administratora fan page’a Sport.pl i przedstawienie ciekawych wpisów i materiałów, które zamieszczą na własnym profilu. Mogą to być linki do stron, zdjęcia, ale także sam tekst.
Redakcja portalu spośród nadesłanych zdjęć profili wyłoni zwycięzców, którzy otrzymają na tydzień uprawnienia administratora fan page’a Sport.pl. Dodatkowo zostaną zaproszeni do redakcji Sport.pl, gdzie będą mieli okazję poznać zespół i przekonać się, jak wygląda codzienna praca dziennikarza sportowego.
Profil Sport.pl na Facebooku, który został założony na początku 2010 roku, jest obecnie największym polskim fanpagem mediów sportowych. Z ra
Reklama
portu SoTrender wynika, że fan page Sport.pl zanotował w ostatnim półroczu znaczny przyrost liczby fanów (+21%), średnia dzienna „liczba osób, które o tym mówią” wynosi 11 817, natomiast zaangażowanie fanów kształtuje się na poziomie 82% (79 108).
Reklama