X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Oto najbardziej opiniotwórcze portale internetowe 2013 roku

Oto najbardziej opiniotwórcze portale internetowe 2013 roku

IMM przeprowadził badanie na podstawie 56 tysięcy przekazów z mediów. Przeanalizowano materiały prasowe, radiowe i telewizyjne z niemal tysiąca różnych źródeł, tym samym to najszersza próba badawcza w tej kategorii na rynku. Analiza cytowań prowadzona jest przez Instytut Monitorowania Mediów nieprzerwanie od ponad 10 lat.

fot. mat. prasowe

fot. mat. prasowe

Onet.pl w kategorii portali internetowych zajął pierwsze miejsce. Właściciele portalu podają, że przykładowo w ubiegłym miesiącu strony grupy Onet.pl zostały odwiedzone przez 13,2 miliona użytkowników, generując 2,8 miliarda odsłon. Nie zaskakuje więc wysoka pozycja na liście tego serwisu.

Sportowefakty.pl uzyskało wysoką liczbę wskazań, stając się nie tylko najbardziej opiniotwórczym portalem internetowym, ale najwyżej ocenionym medium o tematyce sportowej w klasyfikacji generalnej. Na trzecim miejscu uplasowała się Gazeta.pl. Dalsze miejsca zajęły: wpolityce.pl, tvn24.pl, wp.pl, wirtualnemedia.pl, money.pl, newsweek.pl oraz niezależna.pl.

Klasyfikacja ogólna

W Polsce według badania IMM wciąż najbardziej opiniotwórcze są media tradycyjne. Na pierwszym miejscu, deklasując konkurencję znalazła się „Rzeczpospolita”. Inne media powoływały się na nią w minionym roku ponad 8,2 tys. razy. Pośród tygodników zwyciężył Wprost, najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną okazał się TVN24, a radiową RMF FM.

fot. mat. prasowe

fot. mat. prasowe

Analizę przeprowadzono na podstawie 55 997 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2013 r. Badanie nie objęło natomiast cytowań opublikowanych w internecie. Pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w pasie, radio bądź w telewizji.

Całość badania dostępna jest na stronie Instytutu Monitorowania Mediów.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail