X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Polacy kochają randki w sieci, ale nie w… Walentynki

Polacy kochają randki w sieci, ale nie w… Walentynki

– Wynika to zapewne z faktu, że osoby samotne przez wiele dni podlegają medialnej i społecznej presji, która kończy się kilka dni po święcie zakochanych. Dla odmiany w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Wielkiej Nocy albo zaraz po Sylwestrze, część portali randkowych odnotowuje wzrost ruchu nawet o 350% – mówi Wojciech Borowski, prezes McCann Worldgroup.

Do zakochania jeden e-krok

Analiza McCann Worldgroup wskazuje, że co piąta osoba decyduje się na spotkanie z osobą poznaną w Internecie. Zmieniają się tylko nasze preferencje komunikacyjne. Do niedawna najchętniej nawiązywaliśmy kontakt na portalach społecznościowych lub forach internetowych. Teraz coraz częściej sięgamy po wyspecjalizowane narzędzia.

Dzięki zmianie wizerunku portali randkowych ich usługi nie kojarzą się już z opcją dla osób, które mają problem z nawiązaniem znajomości w świecie rzeczywistym. Na to rozwiązanie decydują się coraz częściej ludzie szanujący swój czas, mający jasne wyobrażenie na temat tego, czego chcą – mówi Wojciech Borowski.

Bliskość opiera się kryzysowi finansowemu

Co ciekawe, rynek randek online nie dość, że staje się coraz bardziej popularny, to skutecznie opiera się kryzysowi finansowemu. W zeszłym roku strony ułatwiające poznanie drugiej połówki przyniosły ponad 2 miliarda dolarów zysku. To prawie miliard więcej niż cztery lata temu.

– Okres recesji to czas zbierania żniw przez portale randkowe. Bezrobocie oraz stres związany z finansami sprawiają, że przez cały rok, ludzie szukają towarzystwa, aby uciec od codziennych problemów. Wspiera ich w tym coraz większa dostępność nowoczesnych technologii i urządzeń mobilnych, pozwalających na korzystanie z randek online praktycznie 24 godziny na dobę – mówi Wojciech Borowski.

Analiza została przeprowadzona na podstawie statystyk Dating Sites Reviews i CMI oraz grup fokusowych McCann Worldgroup.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail