
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Menadżer reklam
W lipcu ubiegłego roku Facebook uruchomił Menadżera reklamy dostępnego w ramach swojej witryny komórkowej, a także dla aplikacji Androida i iOs. Firma zapewnia, że dziś z tego narzędzia korzysta ponad 800 tysięcy reklamodawców miesięcznie, co stanowi około 40% aktywnych użytkowników.
Teraz, każdy z nas Menadżera reklam może pobrać z Apple App Store jako osobną aplikację. Dzięki nowej “appce”, śledzenie wydajności reklam lub edytowanie tych już istniejących będzie dużo prostsze. Ponadto aplikacja zapewnia możliwość obejrzenia budżetów i harmonogramów reklam i oczywiście tworzenia reklam.
Użytkownicy Androida nie muszą się martwić, gdyż, jak zapowiada firma, aplikacja dla tego systemu jest w budowie i jeszcze w tym roku będzie dostępna.
Jak wiadomo, to właśnie reklamy są głównym źródłem przychodów Facebooka. Prawie 70% dochodów firmy Marka Zuckerberga ma swoje źródła w reklamach mobilnych, nie ma więc co się dziwić, że stosowanie coraz to lepszych i praktyczniejszych rozwiązań dostępnych na nasze telefony to słuszne, logiczne i naprawdę potrzebne działania społecznościowego giganta.
Reklama