
reklama
Nawet jeśli mamy głowę pełną pomysłów, często korzystamy z różnych źródeł, które potem służą nam jako podstawa do stworzenia różnych materiałów, artykułów czy postów w social media. I nawet najlepsi copywriterzy i content managerowie potrzebują czasem pomocy i natchnienia, dzięki któremu zaczną tworzyć. Jeśli do tej pory wyszukiwarka Google nie była w stanie Wam pomóc, a Wy niejednokrotnie byliście u granic wytrzymałości, od teraz Wasza sytuacja może ulec diametralnej zmianie.
Przedstawiamy Wam narzędzia, które mogą Was zainspirować do stworzenia czegoś oryginalnego. To zbiór ośmiu pomocnych źródeł dla każdego copywritera i content managera (ale i nie tylko), dzięki którym nie tylko poszerzycie swoją wiedzę, ale będziecie mogli ją również zinterpretować i podzielić się nią z kim tylko będziecie chcieli.
Trap.it
Twórcy tego narzędzia opisują je jako jedno z najbardziej zaawansowanych i intuicyjnych, które oprócz zaoferowania nam zbiorów skategoryzowanych treści na niemal każdy temat, dopasuje je tak, aby były odpowiednie dla naszych późniejszych czytelników. Trap.it to zbiór ponad 100 tysięcy źródeł, począwszy od blogów poprzez serwisy newsowe, aż do dziennikarskich gazet, dzięki czemu znalezienie garści inspiracji jest łatwo dostępne i na wyciągnięcie ręki.
Quora
Bardzo przydatne narzędzie, które po utworzeniu konta otwiera przed nami sporo możliwości. Każdy może wybrać interesującą go kategorię, a następnie za pomocą kluczowych słów znaleźć treści, które są najbardziej interesujące. Oczywiście autorzy nie zapomnieli o newsletterze. Użytkownicy, którzy odpowiednią skonfigurują swoje konto, będą otrzymać większą i jeszcze ciekawszą ilość artykułów na tematy, które ich odpowiednio zaznaczyli.
Scoop.it
Każdy użytkownik korzystający z tego narzędzia mimowolnie należy do społeczności scoop.it, która nie tylko czerpie inspiracje, ale również się nimi dzieli. Scoop It daje możliwość nie tylko znalezienia mnóstwa tematów, dodania do nich swoich przemyśleń
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
i własnej perspektywy, ale również umożliwia udostępnienie swojej twórczości m.in. na Facebooka, Twitterze oraz LinedkIn.
Reklama