reklama
Przedstawiamy Wam 7 narzędzi, dzięki którym wszystko to będzie możliwe, a Wy zaoszczędzicie nie tylko czas, ale i pieniądze.
1. TweetDeck
Bardzo dobre narzędzie dla zapracowanych i nie tylko. TweetDeck pozwala użytkownikom zaoszczędzić ich czas i zwiększyć efektywność działań, gdyż organizuje nie tylko dotychczasowe posty i aktywność, ale i umożliwia zaplanowanie kolejnych tweetów.
2. Hashtags.org
O tym narzędziu pisaliśmy już przy okazji omówienia hastagowego savoir-vivru, a także w tekście dotyczącym efektywnych działań na Instagramie. Powiemy o nim również w tym zestawieniu, bo nie sposób zapomnieć o hashtags.org. Aktualne trendy i wskaźniki popularności konkretnych hashtagów to wiedza, którą powinniśmy posiadać i bez której dziś trudno się obejść, prowadząc konto firmy, produktu lub usługi w mediach społecznościowych. A hashtags.org naprawdę ułatwia całą sprawę.
3. TweetVolume
Podobne narzędzie do poprzedniego, które również umożliwia wyszukanie najpopularniejszych hashtagów, ale również fraz czy pojedynczych słów, których najczęściej używano w kontekście marki. Użytkownicy mogą skorzystać ze statystyk w skali dobowej, miesięcznej czy rocznej, dzięki czemu wprowadzając na rynek dany produkt lub usługę, bez zbędnych komplikacji, można zobaczyć jaka popularność towarzyszyła podobnym dobrom, a nawet porównać statystyki kilku firm.
4. TweetStats
Dzięki temu narzędziu, wszystkie potrzebne statystyki będziecie mieli w jednym miejscu. Wystarczy wpisać nazwę użytkownika i ujrzycie dane dziennie, miesięczne, okresowe, a nawet godzinne. Co ciekawe, TweetStats nie wymaga wpisania swojego hasła, więc jeśli jesteście ciekawi jak wyglądają statystyki konkurencji, bez żadnych problemów możecie je sprawdzić.
5. TwitBizCard
To narzędzie to nic innego jak możliwość stworzenia własnej digitalnej wizytówki. Dzięki TwitBizCard użytkownik może wprowadzić szczegóły z innych kont społecznościowych, jak np. z LinkedIn, czy Google+, a także swoje dane kontaktowe. Ponadto, TwitBizCard umożliwia dodanie linku do swojej witryny oraz krótki opis firmy.
6. Followerwonk
Dzięki temu narzędziu, jesteście w stanie przeanalizować, którzy użytkownicy będą zainteresowani Waszym produktem lub usługą. Wystarczy wpisać kluczowe słowa, które Was interesują, a Waszym oczom ukaże się lista z konkretnymi użytkownikami w całej sieci, którym prawdopodobnie przypadnie do gustu Wasza oferta. Możecie również sprawdzić statystyki dotyczące nowych followersów, a także porównać tych, którzy śledzą firmy konkurujące z Wami i znaleźć tych, którzy dotrą również i do Was.
7. Tweriod
Narzędzie analizujące jaki czas jest najlepszy dla użytkownika na udostępnienie tweeta, ale i nie tylko. Tweriod oprócz analizy naszego konta, robi to również z kontami naszych followersów i ich aktywnością, co w efekcie przekłada się na ułożenie niemal idealnego rozplanowania poszczególnych tweetów. Dzięki temu dotarcie do jak największego grona użytkowników staje się o wiele prostsze.
Każdy z nas w bardzo prosty i – równie często – darmowy sposób może mieć wpływ na efektywność, m.in. dzięki wyżej wskazanym narzędziom. Skutkiem tego może stać się nie tylko dotarcie do szerszej grupy odbiorców, ale i osiągnięcie lepszych wyników w marketingu społecznościowym. Czy nie o to właśnie nam chodzi?