X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„Głodny nie jesteś sobą”- o tym jak Snickers wykorzystał swój potencjał na Twitchu

„Głodny nie jesteś sobą”- o tym jak Snickers wykorzystał swój potencjał na Twitchufot. CC0 Public Domain

Kampania Snickersa „Głodny nie jesteś sobą” po tym, jak kilka miesięcy temu opanowała YouTube, na którym to fani mieli umieszczać swoje filmy wideo, na których uchwycono ich w momencie „wielkiego głoda”, przeniosła się na inne medium – platformę Twitch. Jest to platforma medialna w głównej mierze udostępniające wideo na żywo, w której również wielbiciele gier internetowych mają swoje miejsce i tworzą społeczność.

Snickers rozpoczął współpracę z trzema użytkownikami Twitcha, którzy mają po kilkaset tysięcy followersów. Każdy z nich miał  grać bez względu na poziom swojego głodu. Co ciekawe, im głodniejsi byli zawodnicy, tym gorzej im szło, w efekcie czego byli rozzłoszczeni, a koncentracja przychodziła z trudem.

Jeszcze efektywniejsze działanie głodu pokazują stroje, w jakie każdy z nich miał się w pewnym momencie gry przebrać. Wybrali stroje zupełnie do nich nie pasujące i nie odzwierciedlające ich naturalnej osobowości, a tą, która akurat w tamtej chwili nimi rządziła – głodną.

Zobaczcie, jaka była ich reakcja, gdy w kulminacyjnym momencie głodu, każdy z zawodników dostał to, o czym pragnął – Snickersa.

 


Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail