![“Głodny nie jesteś sobą”- o tym jak Snickers wykorzystał swój potencjał na Twitchu “Głodny nie jesteś sobą”- o tym jak Snickers wykorzystał swój potencjał na Twitchu](https://socialpress.pl/wp-content/themes/stylebook/timthumb.php?src=https%3A%2F%2Fsocialpress.pl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F10%2Fsnickers-.jpg&q=90&w=795&zc=1)
reklama
Kampania Snickersa “Głodny nie jesteś sobą” po tym, jak kilka miesięcy temu opanowała YouTube, na którym to fani mieli umieszczać swoje filmy wideo, na których uchwycono ich w momencie “wielkiego głoda”, przeniosła się na inne medium – platformę Twitch. Jest to platforma medialna w głównej mierze udostępniające wideo na żywo, w której również wielbiciele gier internetowych mają swoje miejsce i tworzą społeczność.
Snickers rozpoczął współpracę z trzema użytkownikami Twitcha, którzy mają po kilkaset tysięcy followersów. Każdy z nich miał grać bez względu na poziom swojego głodu. Co ciekawe, im głodniejsi byli zawodnicy, tym gorzej im szło, w efekcie czego byli rozzłoszczeni, a koncentracja przychodziła z trudem.
Jeszcze efektywniejsze działanie głodu pokazują stroje, w jakie każdy z nich miał się w pewnym momencie gry przebrać. Wybrali stroje zupełnie do nich nie pasujące i nie odzwierciedlające ich naturalnej osobowości, a tą, która akurat w tamtej chwili nimi rządziła – głodną.
Zobaczcie, jaka była ich reakcja, gdy w kulminacyjnym momencie głodu, każdy z zawodników dostał to, o czym pragnął – Snickersa.
- Suriko