X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Walentynki na PornHubie – tego dnia internauci szukali innych treści…

Walentynki na PornHubie – tego dnia internauci szukali innych treści…fot. bank zdjęć shutterstock.com

Według statystyk serwisu PornHub, 14 luty to dzień, w którym zupełnie inaczej wygląda wyszukiwanie treści i katalog najpopularniejszych kategorii. W zeszłym roku, wzrost wyszukiwań zawierających słowo „walentynka” wyniósł aż 3857% w porównaniu do wyszukiwań w pozostałe dni, choć trzeba przyznać, że na co dzień takie wyszukiwania są dosyć rzadkie. Prawdziwe trendy można zaobserwować, zaglądając do bardziej szczegółowych danych (podzielonych na płeć i kategorię filmów).

walentynki-pornhub0

I tak, kobiety wyszukują treści opisanych przez słowa: „zmysłowe”, „romans”, „namiętny” (wzrosty ok. 200%). Natomiast mężczyźni wolą wyszukiwania według słów: „kochać”, „uwodzić” (wzrosty ponad 150%). Niewykluczone, że jest to sposób na znalezienie nowych sposobów na zadowolenie swoich partnerek. A i one nie pozostają w tyle, na co może wskazywać prawie 130% wzrost odwiedzin w kategorii Handjob. Zmiany dotyczą także godzin odwiedzin serwisu. Najpopularniejsza jest północ-to tam widać największy wzrost.

walentynki-pornhub2

PornHub zbadało walentynkowe odwiedziny również pod kątem wieku użytkowników. Spadki odnotowują wszystkie grupy wiekowe, oprócz… 65+. Tam zaobserwowano wzrost o 3 punkty procentowe.

walentynki-pornhub1

Oczywiście, badanie dotyczy ruchu odnotowanego na terenie USA i Wielkiej Brytanii, co uwiarygodnia podane wyniki (może warto podobne przeprowadzić na polskim przykładzie?). Z pewnością, badania z tegorocznych Walentynek będą wyglądać podobnie. Swoją drogą, ciekawe czy te dane mają jakiś związek z ilością sprzedawanych słodyczy, biletów do kina i zwiększonej ilości narodzin w listopadzie… A jeśli… a jeśli na te wyniki „nie zapracowują” pary…?

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail