reklama
Jak zbadać przyszłość? Co zrobić, by wybić się na gamingu? Jak tworzyć marki istotne dla Millenialsów? Czy social media rozwijają hieroglify XXI wieku i zmieniają komunikację? Jaki rozdźwięk mają treści konsumowane przez pokolenie YouTube, Snapchata i Instagrama? To tylko kilka pytań, na które odpowiedzi poznamy już za dwa dni, podczas Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.
Odbywający się 13 i 14 października w Warszawie Kongres Badaczy to największe w Europie Centralnej wydarzenie branży Consumer Intelligence. Siedemnasta edycja organizowanej od 2000 r. imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku” i za cel stawia sobie opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie obszarów i dziedzin.
Najciekawsze, co obecnie obserwujemy, zarówno w życiu społecznym, jak i w biznesie, dzieje się na styku, po przekroczeniu granic, w nakładaniu się na siebie więcej niż jednej dziedziny czy sposobu działania. Dlatego ważną umiejętnością marketingu staje się zderzanie tego, co wcześniej się nie stykało, eksperymentowanie, łączenie i nakładanie. Wobec tych procesów, które już się toczą, musimy się uczyć zadawać nowe pytania i inaczej badać to, co przekracza granice. – mówi dr Agata Grabowska, przewodnicząca Rady Programowej tegorocznego Kongresu Badaczy.
W programie Kongresu znajduje się się ponad 40 wystąpień dotyczących trendów, marek, stylów życia, gender, pokoleń, przyszłości oraz metodologii. Wśród prelegentów spotkamy strategów, marketerów, ludzi reklamy, dziennikarzy, naukowców i pisarzy. Już za kilka dni na scenie warszawskiego hotelu Marriott pojawią się takie postacie jak analityk trendów Natalia Hatalaska, badacz i strateg Agata Grabowska, pomysłodawca Króliczej Nory Bartłomiej Brach czy Tomasz Lechowicz z ZenithOptimedia Group.
Nowością tegorocznej formuły kongresowej są trzy warsztaty narzędziowe: Behavioral Change, Consumer Trends i Design Research. Organizatorzy zadbali także o wydarzenia towarzyszące: Congress Expo oraz branżowe Research Mix Party.
Organizatorami są: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii. Sponsorem Głównym jest Panel Ariadna, sponsorami Predictive Solutions oraz Kantar TNS.
Portal Social Press jest patronem wydarzenia.
Bilety i więcej informacji o wydarzeniu: www.kongresbadaczy.pl