reklama
Facebook wyszedł naprzeciwko firmom z branży turystycznej. Teraz pozwala na wykorzystanie nowych sposobów dotarcia do turystów zwłaszcza w sezonie letnim. Ponadto ujawnił także dane dotyczące konwersacji, które toczyły się na platformie ubiegłego lata. Aż 93% z nich, prowadzono z wykorzystaniem smartfonów. Wśród najczęściej poruszanych tematów znalazły się natomiast takie, jak podróże oraz rekreacja.
Ponadto, z badań przeprowadzonych przez GfK, na temat wyszukiwani mobilnych wynika, że aż 85% wakacji, jest planowanych na smartfonach. Ponadto użytkownicy portalów społecznościowych, przed wyjazdem na urlop, spędzają znacznie więcej czasu na Facebooku niż na stronach i aplikacjach z dziedziny turystyki. Właśnie te dane skłoniły firmę do wprowadzenia dynamicznych reklam już w zeszłym roku. Jest to nowy sposób reklamodawców, których targetem są osoby podróżujące i chętnie korzystające z portalów społecznościowych.
- Start E-Biznes