X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Skuteczne recepty marketingowe, czyli kolejna edycja Kongresu Online Marketing

Już w marcu edycja specjalna Kongresu Online Marketing. Na scenie wydarzenia pojawią się praktycy marketingu, którzy opowiedzą o skutecznych rozwiązaniach i sprawdzonych receptach na promocję w internecie.

Skuteczne recepty marketingowe, czyli kolejna edycja Kongresu Online Marketingfot. facebook.com/pg/MagazynOnlineMarketing

Już 1 marca odbędzie się edycja specjalna Kongresu Online Marketing. Tym razem pod hasłem: Skuteczne recepty marketingowe Kongresu Online Marketing – praktycy dla praktyków. Uczestnicy spotkają się już po raz 15. w Multikinie warszawskich Złotych Tarasów. Na konferencji zdobędziemy wiedzę od osób prowadzących na co dzień promocję w internecie dla największych marek.

Na czym polega wyjątkowość edycji specjalnej?

Z racji edycji specjalnej, organizatorzy wyróżnili kilka aspektów, które sprawiają, że marcowa odsłona wydarzenia będzie wyjątkowa. Wszyscy prelegenci to marketerzy, którzy na co dzień odpowiadają za działania promocyjne i budżety reklamowe małych, średnich i dużych firmach. Dlatego też podczas Kongresu otrzymamy gotowe schematy promocji w internecie oparte o rozwiązania, które z dużym sukcesem sprawdziły się u innych marketerów – każdy z prelegentów przekaże przynajmniej 3 wartościowe i sprawdzone recepty na wzrost sprzedaży w internecie.

Prelegenci skoncentrują się wyłącznie na praktycznej i rzetelnej wiedzy marketingowej, którą przekażą językiem markterów dla marketerów. Uczestnicy zaś otrzymają więc przynajmniej 30 konkretnych zaleceń i rozwiązań, które będą mogli wprowadzić do swoich działań tuż po wydarzeniu.

Organizatorzy podkreślają także, że nie promują gwiazd branżowych, a praktyczne i skuteczne rozwiązania. Nie znajdziemy tam wystąpień inspiracyjnych poprowadzonych przez zawodowych mówców. Prezentacje będą skupione wyłącznie na konkretnych i wypróbowanych metodach promocji w internecie.

fot. facebook.com/pg/MagazynOnlineMarketing

fot. facebook.com/pg/MagazynOnlineMarketing

O czym dowiemy się z Kongresu?

Zakres merytoryczny szkoleń został dobrany w taki sposób, aby podczas jednego dnia nauczyć się: jak prawidłowo planować akcje promocyjne, pozyskiwać nowych klientów, skutecznie łączyć różne kanały marketingowe oraz ocenić efektywność prowadzonych kampanii. Prelegenci poruszą takie zagadnienia jak wideo, content marketing, monitoring internetu, media społecznościowe, rekomendacje, generowanie leadów, planowanie mediów, niedrogie kampanie reklamowe w internecie, RTM,  e-commerce czy Google Analytics. Każde ze szkoleń oparte będzie o realne dane i przykłady najskuteczniejszych kampanii online dla małych, średnich i dużych firm.

Kto pojawi się na scenie wydarzenia?

Wśród prelegentów pojawią się tacy eksperci jak:

  • Sebastian Umiński – Lider mediów internetowych regionu CEEMEA, 3M
  • Marcin Kordowski – Global Head CEO, 4Finance
  • Paweł Loedl – Dyrektor strategii, ING Bank Śląski
  • Dariusz Maciołek – Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej, Aviva
  • Justyna Dziegieć – Head of eCommerce, L’Oréal
  • Łukasz Kołodziejczyk – Specjalista SEO, Onet
  • Aneta Chrzanowska – Social Media Activation Coordinator, Avon Cosmetics Polska
  • Jacek Dziura – Marketing Manager, Tpay.com
  • Kamila Szczęśniak – Content Strategy Manager, Google
  • Rafał Bartoszewicz – Dyrektor Komunikacji Marketingowej, eSky

Więcej informacji oraz bilety na stronie wydarzenia: www.kongres-online.pl

Polecamy także naszą relację z poprzedniej edycji wydarzenia.

Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail