reklama
Kampania Snickersa “Głodny nie jesteś sobą” po tym, jak kilka miesięcy temu opanowała YouTube, na którym to fani mieli umieszczać swoje filmy wideo, na których uchwycono ich w momencie “wielkiego głoda”, przeniosła się na inne medium – platformę Twitch. Jest to platforma medialna w głównej mierze udostępniające wideo na żywo, w której również wielbiciele gier internetowych mają swoje miejsce i tworzą społeczność.
Snickers rozpoczął współpracę z trzema użytkownikami Twitcha, którzy mają po kilkaset tysięcy followersów. Każdy z nich miał grać bez względu na poziom swojego głodu. Co ciekawe, im głodniejsi byli zawodnicy, tym gorzej im szło, w efekcie czego byli rozzłoszczeni, a koncentracja przychodziła z trudem.
Jeszcze efektywniejsze działanie głodu pokazują stroje, w jakie każdy z nich miał się w pewnym momencie gry przebrać. Wybrali stroje zupełnie do nich nie pasujące i nie odzwierciedlające ich naturalnej osobowości, a tą, która akurat w tamtej chwili nimi rządziła – głodną.
Zobaczcie, jaka była ich reakcja, gdy w kulminacyjnym momencie głodu, każdy z zawodników dostał to, o czym pragnął – Snickersa.
- Suriko