X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Komisja Europejska: Social media nie chronią najmłodszych użytkowników

Komisja Europejska: Social media nie chronią najmłodszych użytkowników

Raport ogłoszony przez Komisję Europejską nie wystawia dobrej laurki mediom społecznościowym. Wynika z niego, że tego typu serwisy nie stwarzają wystarczającej ochrony prywatności dla dzieci. Wśród portali, które znalazły się „na cenzurowanym” jest m.in. Nasza-klasa.

Bańka rośnie – wartość portali społecznościowych ciągle w górę

Bańka rośnie – wartość portali społecznościowych ciągle w górę

Szacowana wartość Facebooka to w chwili obecnej ok. 75 miliardów dolarów. Analitycy z firmy inwestycyjnej Golden Plus Holdings przewidują, że jeśli akcje Facebooka wejdą w przyszłym roku na giełdę, wartość portalu sięgnąć może nawet 100 mld dolarów. Eksperci wzięli pod lupę również kilku innych wiodących graczy na rynku social mediów.

Co dziesiąty wirtualny znajomy jest osobą, której nigdy nie spotkaliśmy

Co dziesiąty wirtualny znajomy jest osobą, której nigdy nie spotkaliśmy

Portale społecznościowe coraz częściej służą do wzmacniania i podtrzymywania bliskich więzi: aż 40% amerykańskich użytkowników mediów społecznościowych ma wśród wirtualnych znajomych wszystkich najbliższych przyjaciół. Według badania przeprowadzonego przez The Pew Research Center jest to wzrost o 11% względem 2008 roku.

Konferencja Social Media Day: blogerzy kontra Press

Konferencja Social Media Day: blogerzy kontra Press

„Blogersi: Walka o piątą władzę” to temat kolejnej już konferencji z cyklu Social Media Day Poland. Odbywające się 30 czerwca we Wrocławiu spotkanie będzie polskim akcentem podczas międzynarodowych obchodów dnia mediów społecznościowych.

Pracujesz dla nas? Zapoznaj się z regulaminem dotyczącym korzystania z social mediów

Pracujesz dla nas? Zapoznaj się z regulaminem dotyczącym korzystania z social mediów

Pracodawcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że ich podwładni korzystają z mediów społecznościowych, stąd coraz częstsze próby wprowadzenia określonych zasad, których pracownicy powinni przestrzegać w wirtualnej rzeczywistości. Kolejnym tego przykładem może być filmik opublikowany jakiś czas temu przez jeden z rządów stanowych w Australii.

Jesteś przedsiębiorcą? Sprawdź, jak promować firmę za pomocą Foursquare

Jesteś przedsiębiorcą? Sprawdź, jak promować firmę za pomocą Foursquare

Chcesz zacząć korzystać z Foursquare przy promowaniu własnego biznesu? A może zacząłeś stawiać już pierwsze kroki, ale nie wiesz czy robisz to dobrze? Mamy kilka wskazówek, które powinny Ci pomóc w efektywnym wykorzystaniu tego serwisu.

Interactive Day Festival już za trzy dni

Interactive Day Festival już za trzy dni

W piątek rozpocznie się w Krakowie czwarte spotkanie z cyklu Interactive Day – dwudniowy Interactive Day Festival. Cokwartalne spotkania środowisk artystycznych i reklamowych oraz studentów cieszą się ogromnym powodzeniem, a podczas czerwcowej edycji przewidziano aż dwanaście prelekcji i cztery warsztaty tematyczne.

Golden Arrow 2011: w społeczności triumfuje Serce i Rozum

Golden Arrow 2011: w społeczności triumfuje Serce i Rozum

W piątek odbyła się gala rozdania nagród w najważniejszym polskim konkursie marketingu bezpośredniego – Golden Arrow 2011. Do VI edycji konkursu zgłoszono 141 prac w czternastu różnych kategoriach. Jury przyznało Grand Prix, sześć statuetek Golden Arrow i dwadzieścia dziewięć wyróżnień.

Facebook rośnie, maleje lub utrzymuje się na stałym poziomie

Facebook rośnie, maleje lub utrzymuje się na stałym poziomie

Firmy badawcze prześcigają się w przeprowadzaniu pomiarów liczebności i aktywności użytkowników Facebooka. Zazwyczaj efektem badań są wnioski o coraz większych wzrostach, więc prawdziwą sensacją stało się badanie przedstawiające trend odwrotny. Oczywiście Facebook oficjalnie podważył wiarygodność pomiaru, ale już pojawiają się kolejne, równie złowróżebne statystyki. To znak, że coś się dzieje?

Raport comScore: dynamiczny rynek społeczności w USA

Raport comScore: dynamiczny rynek społeczności w USA

Najnowsze badanie comScore pokazuje zaskakującą dynamikę amerykańskiego rynku sieci społecznościowych. W Stanach Zjednoczonych przez długi czas można było mówić tylko o wyścigu pomiędzy Facebookiem a MySpace. Tymczasem w tym roku MySpace notuje kolejne spadki, a gigantyczne wzrosty liczby odwiedzin to domena mniejszych graczy.