X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kobiety piszą o uczuciach, a mężczyźni wolą oceniać

Kobiety piszą o uczuciach, a mężczyźni wolą oceniać

Mężczyźni są bardziej skryci, niż płeć piękna, jeśli chodzi o ujawnianie danych. Kobiety podają statystycznie więcej szczegółowych informacji o sobie. Kobiety chętniej dzielą się informacją o miejscu zamieszkania, a mężczyźni chwalą się miejscem pracy. Dodatkowo, aż o 31,1% więcej mężczyzn, niż kobiet, upubliczniło swoje dane dotyczące zatrudnienia oraz obejmowanego stanowiska – wynika z raportu przygotowanego przez agencję K2 wraz z Interactive Research Center (IRC).

Europejczycy uwielbiają Facebooka i YouTube

Europejczycy uwielbiają Facebooka i YouTube

Najnowszy raport comScore przynosi wyniki badań korzystania z Internetu przez Europejczyków w sierpniu. Wynika z niego, że Polacy nie odbiegali od europejskiej średniej jeśli idzie o ilość czasu spędzonego w sieci. Z kolei największą popularnością wśród mieszkańców Starego Kontynentu cieszyły się strony Google, Microsoftu oraz Facebook.

Steve Jobs żyje w sieci

Steve Jobs żyje w sieci

Śmierć wizjonera oraz twórcy potęgi Apple zjednoczyła internautów na całym świecie. Blogi, strony internetowe, portale społecznościowe stały się miejscem składania hołdu oraz wyrażania smutku. Biorąc pod uwagę ilość oraz częstotliwość pojawiania się postów nasuwa się jedno słowo: rekord.

Wrzesień na Facebooku: Demotywatory na szczycie

Wrzesień na Facebooku: Demotywatory na szczycie

W sierpniowym zestawieniu najbardziej angażujących fan page na Facebooku na szczycie była strona polskiego DJa, Roberta M. , wyprzedzając oficjalny profil portalu Demotywatory. Wrzesień przyniósł zmianę na pozycji lidera. Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym raportem Interactive Research Center.

Facebook bardziej wesprze promocję marek

Facebook bardziej wesprze promocję marek

Użytkownicy Facebooka mogą spodziewać się zwiększenia aktywności marek na portalu. Dzięki nowym aplikacjom marketerzy zyskają kolejne narzędzia, które pozwolą monitorować efekty kampanii promocyjnych. Zmiany zostały ogłoszone tylko wstępnie, a szczegółowe informacje poznamy lada dzień.

PBI: Internauci lubią gotować. Serwisy kulinarne rosną w siłę

PBI: Internauci lubią gotować. Serwisy kulinarne rosną w siłę

Ponad połowa internautów codziennie przyrządza potrawy dla siebie, rodziny czy znajomych. Kolejne 28 procent czyni to kilka razy w tygodniu. Wybierając odpowiednie przepisy internauci korzystają przede wszystkim z własnego doświadczenia, jeśli jednak sięgają po pomoc z zewnątrz, najczęściej szukają jej właśnie w internecie.