X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Social marketing w liczbach

Social marketing w liczbach

4 miliardy – tyloma różnymi materiałami dzielą się każdego dnia użytkownicy Facebooka. Z wielkiego potencjału marketingowego tej platformy zdają sobie nawet małe przedsiębiorstwa – już 70% z nich korzysta z Facebooka. Ale marketing w social mediach to również Twitter, YouTube czy Foursquare. Garść danych przytacza Mashable w infografice.

Krótka historia rozwoju mediów społecznościowych

Krótka historia rozwoju mediów społecznościowych

Portal Mediabistro opublikował ciekawą infografikę, w której przypomina najważniejsze wydarzenia w historii rozwoju social mediów. Najważniejsi obecnie gracze to serwisy stosunkowo młode, liczące nie więcej niż 5-8 lat. Z drugiej strony, ich przykład pokazuje, że jak dotąd droga na szczyt musiała jednak potrwać tych kilka lat. W przypadku Google+ będzie inaczej?

Onet liderem na rynku VOD, jednak to serwisy z nielegalnym wideo mają aktywniejszych użytkowników

Onet liderem na rynku VOD, jednak to serwisy z nielegalnym wideo mają aktywniejszych użytkowników

Polski rynek serwisów, które oferują tzw. wideo na życzenie stale się rozwija. Na Facebooku najlepiej jak dotąd radzi sobie OnetVOD, ale większą aktywnością użytkowników może się pochwalić Iplex. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez CheeseCat.

Przykładamy coraz większą wagę do ustawień prywatności

Przykładamy coraz większą wagę do ustawień prywatności

Coraz więcej użytkowników mediów społecznościowych zdaje sobie sprawę z zagrożeń jakie mogą one nieść dla ich prywatności. Maleje odsetek tych, którzy nigdy nie modyfikowali ustawień dotyczących prywatności. Problemu z całą pewnością nie można bagatelizować, skoro ponad połowa internautów przyznaje się do uzależnienia od social mediów – takie wnioski płyną z raportu firmy Webroot.

Wielka Brytania: więzienie za nawoływanie do buntu na Facebooku

Wielka Brytania: więzienie za nawoływanie do buntu na Facebooku

Kilka dni temu pisaliśmy o roli, jaką social media odegrały w fali zamieszek, która przetoczyła się przez angielskie miasta. Nie umknęło to uwadze tamtejszego wymiaru sprawiedliwości. Jak dotąd, odnotowano dwa przypadki skazań na karę pozbawienia wolności za nawoływanie do buntu na Facebooku, mimo że działania te nie odniosły żadnego skutku. Wywołało to ostrą dyskusję wśród polityków.

Czat Facebooka znowu zmodyfikowany

Czat Facebooka znowu zmodyfikowany

Zmiany interfejsu na popularnym portalu społecznościowym Facebook powoli stają się nową świecką tradycją. Złośliwi twierdzą, że twórcom serwisu skończyły się pomysły na kolejne funkcje, więc poświęcają uwagę na niezbyt popularne wśród użytkowników modyfikacje starych. Ostatnio na warsztat wzięto okienko czatu.

Blokada serwisów społecznościowych lekarstwem na zamieszki w Wielkiej Brytanii?

Blokada serwisów społecznościowych lekarstwem na zamieszki w Wielkiej Brytanii?

W ostatnich dniach tematem numer jeden w serwisach informacyjnych jest fala zamieszek w Londynie i kilku innych angielskich miastach. Nie jest zaskoczeniem, że grupy wandali używały mediów społecznościowych do organizowania się, biorąc pod uwagę choćby przykład z Afryki Północnej. Członkowie brytyjskiego parlamentu domagają się działań mających na celu zamknięcie tego kanału komunikacji, z czasowym zablokowaniem serwisów włącznie.

Suszarki do ubrań zdobywają świat mody

Suszarki do ubrań zdobywają świat mody

Dbałość o detal, wysublimowany styl i wysoka jakość stały się pomostem między marką Siemens AGD a odbiorcami produktu, jakim jest suszarka do ubrań. Materię dla takiej koncepcji stworzyły blogerki, modelka Karolina Malinowska oraz internetowa społeczność miłośników mody. W wyniku ich połączenia udało się stworzyć ciekawą kampanię – Siemens Fresh Look.

Old Spice ciągle na fali

Old Spice ciągle na fali

O poczynaniach marketingowych Old Spice’a informowaliśmy już kilkakrotnie. Zakończony niedawno pojedynek pomiędzy Old Spice Guy’em a pretendentem do tego tytułu oznacza, że przyszedł czas na podsumowania. Kampania, zgodnie z oczekiwaniami, okazała się być sukcesem, aczkolwiek osiągnięciom ubiegłorocznej nie dorównała.