Jak znaleźć pracę w social mediach?
W ciągu ostatnich kilku lat media społecznościowe stały się dynamicznie rozwijającymi się społecznościami. Ich wartość coraz częściej doceniają firmy poszukujące pracowników.
W ciągu ostatnich kilku lat media społecznościowe stały się dynamicznie rozwijającymi się społecznościami. Ich wartość coraz częściej doceniają firmy poszukujące pracowników.
Serwis CNET podaje, że Google w sobotę wdrożył nowy program służący do weryfikacji osób zarejestrowanych w Google+.
Według raportu portalu eMarketer.com marketingowcy z USA przeznaczą w tym roku 3,08 miliarda dolarów na reklamę w social mediach. Przychody serwisów społecznościowych wzrosną więc o ponad połowę.
Obecność w social mediach to już niemal oczywistość dla firm. Jednakże wybór konkretnego serwisu jako platformy przeznaczonej do promocji może przysporzyć kłopotu. Pierwszym jaki przychodzi w chwili obecnej na myśl jest bez wątpienia Facebook. Warto jednak nie zapominać o Twitterze, tym bardziej, że w porównaniu do gigant wypada zaskakująco dobrze.
Skype zawarł ostateczną umowę nabycia GroupMe. Ma to zwiększyć możliwości usług oraz ułatwić przesyłanie zdjęć i tekstu.
4 miliardy – tyloma różnymi materiałami dzielą się każdego dnia użytkownicy Facebooka. Z wielkiego potencjału marketingowego tej platformy zdają sobie nawet małe przedsiębiorstwa – już 70% z nich korzysta z Facebooka. Ale marketing w social mediach to również Twitter, YouTube czy Foursquare. Garść danych przytacza Mashable w infografice.
Portal Mediabistro opublikował ciekawą infografikę, w której przypomina najważniejsze wydarzenia w historii rozwoju social mediów. Najważniejsi obecnie gracze to serwisy stosunkowo młode, liczące nie więcej niż 5-8 lat. Z drugiej strony, ich przykład pokazuje, że jak dotąd droga na szczyt musiała jednak potrwać tych kilka lat. W przypadku Google+ będzie inaczej?
Polski rynek serwisów, które oferują tzw. wideo na życzenie stale się rozwija. Na Facebooku najlepiej jak dotąd radzi sobie OnetVOD, ale większą aktywnością użytkowników może się pochwalić Iplex. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez CheeseCat.
Coraz więcej użytkowników mediów społecznościowych zdaje sobie sprawę z zagrożeń jakie mogą one nieść dla ich prywatności. Maleje odsetek tych, którzy nigdy nie modyfikowali ustawień dotyczących prywatności. Problemu z całą pewnością nie można bagatelizować, skoro ponad połowa internautów przyznaje się do uzależnienia od social mediów – takie wnioski płyną z raportu firmy Webroot.
Kilka dni temu pisaliśmy o roli, jaką social media odegrały w fali zamieszek, która przetoczyła się przez angielskie miasta. Nie umknęło to uwadze tamtejszego wymiaru sprawiedliwości. Jak dotąd, odnotowano dwa przypadki skazań na karę pozbawienia wolności za nawoływanie do buntu na Facebooku, mimo że działania te nie odniosły żadnego skutku. Wywołało to ostrą dyskusję wśród polityków.
Mecz eliminacyjny Pucharu Anglii pomiędzy drużynami Ascot United i Wembley FC według przewidywań miało obejrzeć co najwyżej kilkuset kibiców. Tymczasem dzięki Facebookowi może ich być nawet kilkaset milionów.
Podałeś swój kod pocztowy zakładając konto na Facebooku? Wkrótce możesz stać się adresatem lokalnych kampanii reklamowych. Facebook wprowadza funkcję targetowania reklam na podstawie kodów pocztowych.
Zmiany interfejsu na popularnym portalu społecznościowym Facebook powoli stają się nową świecką tradycją. Złośliwi twierdzą, że twórcom serwisu skończyły się pomysły na kolejne funkcje, więc poświęcają uwagę na niezbyt popularne wśród użytkowników modyfikacje starych. Ostatnio na warsztat wzięto okienko czatu.
Google+ wrzuca piąty bieg w pościgu za resztą portali społecznościowych. Od niedawna jego użytkownicy mogą korzystać z wielu gier dostępnych online, które mają zastąpić tradycyjną rozrywkę przy grach towarzyskich.
YouTube trzy lata temu wprowadził usługę tzw. “Sponsorowanych filmów”, dzięki której każdy użytkownik mógł za pomocą reklam promować zamieszczone przez siebie filmy. Teraz serwis chwali się miliardem wyświetleniem.