Autor: Redakcja, 23/05/2011 auto, Facebook, Microsoft, Salesforce.com, samochód, serwis społecznoścowy, Toyota, Twitter Mobile
Toyota wpadła na pomysł, jak na rynku motoryzacyjnym wykorzystać narzędzia używane w serwisach społecznościowych. Znany japoński producent aut wraz z amerykańską firmą internetową Salesforce.com i Microsoftem otwiera portal społecznościowy, za pomocą którego kierowcy będą mogli komunikować się ze swoimi… autami.
Autor: Artur Kawik, 23/05/2011 dane, Facebook, LinkedIn, MySpace, progres, Skype, spadek, statystyki, Twitter Raporty
Skype i Facebook to bezsprzecznie najpopularniejsze marki na rynku mediów społecznościowych, największą zapaść przeżywa z kolei MySpace. Tak wynika z najnowszych danych opublikowanych przez portal SocialTimes.
Autor: Artur Kawik, 20/05/2011 akcje, biznes, Facebook, giełda, IPO, LinkedIn, Wall Street Biznes
Prawdziwym hitem okazał się być czwartkowy debiut akcji portalu LinkedIn na nowojorskiej giełdzie. Ich wartość przekroczyła ponad 2-krotnie wycenę w IPO!
Autor: Artur Kawik, 20/05/2011 coca cola, Facebook, interakcja, motoryzacja, popularność, Red Bull, statystyki Marketing,Raporty
Marki z największą ilością fanów na Facebooku to te z sektora FCMG, branży mediów oraz odzieżowej, jednakże największe zaangażowanie użytkowników generują te związane z przemysłem motoryzacyjnym i… alkoholowym. Tak wynika z danych opublikowanych przez Socialbakers.
Autor: Artur Kawik, 19/05/2011 Axe, Facebook, kampania, poligamia, status, status związku, Tunezja Marketing
“Piotr jest w związku z Anną i 54 innymi kobietami” na facebook’owym profilu – brzmi śmiesznie? Najnowsza kampania Axe w Tunezji pokazuje, że gdyby stworzyć taką możliwość, tamtejsi mężczyźni zapewne chętnie pochwaliliby się na swoich kontach większą liczbą partnerek.
Autor: Artur Kawik, 19/05/2011 Facebook, non profit, organizacje, poradnik, promocja, wizerunek Mobile
O możliwościach jakie daje Facebook nie trzeba nikogo przekonywać. Wraz z założeniem strony “Non-profits on Facebook” twórcy portalu stwarzają tego typu organizacjom szansę na zdobycie wiedzy związanej ze skutecznym wykorzystywaniem potencjału społecznościowego giganta.
Autor: Artur Kawik, 18/05/2011 Facebook, firma, kariera, praca, pracodawcy, raport, rekrutacja Ludzie,Raporty
Profil na Facebooku to wizytówka kandydata ubiegającego się o posadę, a firmowe konto w serwisie społecznościowym to pierwsze wrażenie na temat przyszłego pracodawcy. O tym, że social media mogą być pomocne przy poszukiwaniu pracy przekonuje raport Instytutu Badawczego Randstad.
Autor: Artur Kawik, 18/05/2011 AdAge.com, demografia, Facebook, LinkiedIn, MySpace, społeczeństwo, Twitter, USA Ludzie
Jak wynika z raportu Advertising Age, statystyczny użytkownik Facebooka to Amerykanin po trzydziestce. Niższą średnią wieku może pochwalić się MySpace. Z kolei użytkownicy Twittera stanowią blisko 10% populacji na świecie.
Autor: Artur Kawik, 18/05/2011 aktywność, Facebook, fan page, religia Ludzie
Nie mają największej ilości fanów, a jednak to one w największym stopniu angażują użytkowników Facebooka. O czym mowa? O religijnych fan page’ach.
Autor: Artur Kawik, 17/05/2011 akcje, Facebook, giełda, Renren Biznes
Jeszcze kilkanaście dni temu Facebook wydawał się być faworytem w wyścigu po kupno Skype’a. W ostatnich dniach to największy portal społecznościowy świata jest typowany do wyemitowania akcji na giełdzie.
Autor: Artur Kawik, 17/05/2011 event, Facebook, Heineken, reklama, znajomi Marketing
Dostęp do Facebooka za pomocą otwieracza do piwa? Brzmi to dziwnie, ale najnowsza reklama Heinekena przekonuje, że to możliwe!
Autor: Redakcja, 17/05/2011 Ashley Boo, ban, Facebook, regulamin, Rounds.com Marketing
Na Facebooku zagościł profil Ashley Boo, która spędza swój czas tak, jak sobie zażyczą internauci. Pierwszą reakcją społecznościowego giganta na nową i niestandardową formę promocji było usunięcie aplikacji, zarzucając jej zbyt duże podobieństwo do wyglądu standardowego facebookowego profilu.
Autor: Redakcja, 16/05/2011 check-in, Facebook, Facebook Places, meldunek, monitoring, Polska, Socialbakers Places, świat Mobile
Social Brakers wprowadził nową usługę, która pozwala sprawdzić, gdzie użytkownicy Facebook Places meldują się najczęściej. W Polsce niekwestionowanym liderem meldunków jest warszawskie lotnisko, kolejny na liście jest Uniwersytet Warszawski.
Autor: Grzegorz Miłkowski, 13/05/2011 Ludzie,Marketing
Gwiazdy, które bombardują fanów informacjami na swój temat w serwisach społecznościowych mogą mieć krótszą karierę niż te znane osoby, które decydują się na budowanie wokół siebie aury tajemnicy – wynika z raportu Bauer Media.
Autor: Redakcja, 10/05/2011 Facebook, Google, komunikator, Microsoft, Skype, wideo, zakup Mobile
To już pewne. Microsoft kupił Skype’a. Jak donosi agencja Reuters, największy na świecie producent oprogramowania zapłacił za komunikator 8,5 mld dolarów, czyli dwukrotnie więcej niż miał oferować Facebook.