X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Aleph Group i Reddit.com będą wspólnie obsługiwać reklamodawców, m.in. w Polsce

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


Partnerstwo Aleph i Reddit zapewni reklamodawcom dowolnej wielkości i ze wszystkich branż dostęp do globalnych możliwości reklamowych Reddit, umożliwiając marketerom  dotarcie z komunikacją do użytkowników tej platformy, zarówno na lokalnych rynkach, jak i szerzej. Współpraca dotyczyć będzie  wybranych rynków w Europie i Azji Środkowej, w tym Polski.

Pełna lista rynków europejskich, których dotyczyć będzie partnerstwo, obejmuje kraje takie jak: Bułgaria, Czechy, Chorwacja, Cypr, Estonia, Litwa, Łotwa, Mołdawia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Węgry oraz Polska; w Azji Środkowej będą to:  Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Tadzykistan, Turkemnistan i Uzbekistan.

W Polsce za współpracę Reddit z reklamodawcami odpowiadać będzie na wyłączność Httpool, spółka należąca do holdingu Aleph.

Reddit jest “domem” dla ponad 100 000 pełnych pasji społeczności, unikatowych w skali całego Internetu; jego siłę budują miliony ludzi aktywnie poszukujących informacji poprzez najbardziej otwarte i zaufane rozmowy w Internecie. Te dynamiczne społeczności poświęcają się szerokiej gamie pasji i zainteresowań – od gier po modę, rozrywkę po finanse – i stanowią niezrównaną okazję dla reklamodawców chcących nawiązać kontakt z takimi odbiorcami, którzy jednocześnie są influencerami – mają wpływ na zachowania, napędzają decyzje i kształtują kulturę.

„Nasze partnerstwo z Aleph otworzy drzwi Reddit dla reklamodawców w nowych i strategicznych regionach, pomagając efektywnie łączyć tych partnerów z ich docelowymi odbiorcami, jednocześnie realizując naszą misję zapewnienia użytkownikom na całym świecie możliwości przynależenia do społeczności i wzmacniania poczucia wspólnoty” – powiedział Harold Klaje,  EVP / President of Advertising and Sales Reddit.  „Cieszymy się, że możemy współpracować z Aleph i wykorzystać  imponującą międzynarodową sieć tego holdingu, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby reklamodawców na całym świecie i zapewnić im długoterminowy sukces na naszej platformie”.

„Misja Aleph polegająca na przyspieszaniu wzrostu rynków i wspieraniu społeczności, które miały wcześniej mniej lub bardziej ograniczony dostęp do globalnego ekosystemu digital, dobrze współgra z faktem, że użytkownicy Reddit odwiedzają tę platformę, aby wymieniać się pomysłami, zdobywać nowe insighty i poszerzać swoją wiedzę na ulubione tematy. Dzięki temu nowemu partnerstwu Reddit wspiera nas w misji wyrównania szans w ramach branży reklamy digital i tworzenia możliwości rozwoju wszystkim ludziom i firmom, na całym świecie” – dodaje Gaston Taratuta, dyrektor generalny Aleph.

– Cieszymy się, że Reddit dołącza do grona naszych partnerów, bo ta współpraca zapewni marketerom w Polsce dodatkowe możliwości docierania do nowych i bardzo wartościowych odbiorców. Reddit oferuje wyjątkową społeczność aktywnie zaangażowanych użytkowników, którzy dzielą się swoimi pasjami związanymi z modą, finansami i grami, jednocześnie demonstrując swoje zaufanie do platformy, dostarczającej rekomendacje produktów i marek – komentuje Justyna Duszyńska, CEO/Managing Director Httpool Polska.

Aleph to wiodący globalny dostawca reklamy digital, łączący tysiące reklamodawców w krajach rozwijających się, z wiodącymi światowymi platformami cyfrowymi. Aleph reprezentuje wiodące światowe platformy na ponad 90 rynkach na całym świecie, na których nie są one fizycznie obecne, umożliwiając platformom takim jak Twitter, Meta, Snapchat (i ponad 30 innym) ekspansję na nowe rynki i umożliwiając reklamodawcom pełne wykorzystanie możliwości reklamowe tych platform. Dzięki tym długofalowym partnerstwom Aleph stwarza wszystkim ludziom i firmom możliwości reklamowania się na poziomie lokalnym i globalnym bez ograniczeń.

Więcej na: www.alephholding.com

Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly – reprezentuje je w ponad  30 krajach,  będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym.

Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają  reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Httpool posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, a regionalne biura firmy znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach, Rosji i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

Więcej na:  www.httpool.com

Reddit to “społeczność społeczności”, w której ludzie mogą zanurzyć się w dowolnym temacie dzięki doświadczeniom zbudowanym wokół ich zainteresowań, hobby i pasji. Misją platformy jest zapewnienie wszystkim poczucia przynależności i dostępu do społeczności. Użytkownicy Reddita przesyłają, głosują i komentują treści, historie i dyskusje na tematy, na których im najbardziej zależy – od zwierząt domowych po rodzicielstwo, w serwisie Reddit funkcjonują społeczności dla wszystkich, a dzięki ponad 50 milionom aktywnych unikalnych użytkowników dziennie można prowadzić najbardziej otwarte i autentyczne rozmowy w Internecie.

Więcej na: redditinc.com.