X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ContentHouse i Ewosoft zacieśniają współpracę – od contentu do partnerstwa

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

ewosoft-bez-loga

W marcu br. ContentHouse rozpoczął pracę dla krakowskiej firmy Ewosoft Systemy Informatyczne. W pierwszym etapie, który zakończył się w czerwcu br., agencja była odpowiedzialna za opracowanie case study wdrożeń informatycznych Ewosoft.

Opracowane studium przypadków z wdrożeń autorskich rozwiązań Ewosoft dla takich firm, jak PKL S.A., Bikershop, sieć Likus Hotele & Restauracje (należącą do Liwa Holding), Vector czy Thalgo jest odpowiedzią na potrzeby firmy w zakresie mówienia o swoich wdrożeniach informatycznych w przystępny i zrozumiały sposób. W przypadku sektora technologicznego case study to najskuteczniejsze narzędzie do opowiadania o swoich kompetencjach i efektach pracy. Kolejnym krokiem współpracy z agencją będzie prowadzenie działań z zakresu public relations.

ewosoft-bez-loga

Od współpracy do partnerstwa

W wyniku obserwacji rynku i jego potrzeb, firmy zdecydowały się na zacieśnienie współpracy.

Obserwujemy rosnące wśród Klientów z różnych branż zapotrzebowanie na autentyczne i wartościowe treści, które powinny towarzyszyć ich biznesowi. Na tej podstawie wspólnie doszliśmy do wniosku, że połączenie kompetencji dostawcy rozwiązań informatycznych oraz twórców treści marketingowych to kierunek, który sprosta aktualnym i przyszłym wymaganiom rynku – mówi Wojciech Bukry, właściciel Ewosoft i dodaje: – Wierzę, że to początek długotrwałej i owocnej kooperacji.

W lipcu ContentHouse i Ewosoft podpisały porozumienie o strategicznej współpracy.

Ewosoft to firma z 17-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w tworzeniu zintegrowanych systemów informatycznych dla średnich i dużych firm oraz klientów korporacyjnych. Flagową usługą jest ewosoft E-COMMERCE PLATFORM.net – zintegrowane rozwiązanie informatyczne stworzone z myślą o zwiększaniu potencjału biznesowego e-sprzedaży B2C oraz B2B.